بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته در سریال تاریکی شب روشنایی روز کیست؟

دوات آنلاین: بهاران بنی احمدی بازیگر جوان سریال تاریکی شب روشنایی روز ابتدا درس بازیگری خواند و بعد از تجربه کار در مطبوعات و البته ترجمه کتاب وارد عرصه بازیگری شد.

بهاران متولد 29 فروردین ماه 1363 در تهران است و بعد از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهرانبه پاریس رفت و مدرک بازیگری تئاتر از دانشگاه سن دونی پاریس وکارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه سن دونی پاریس دریافت کرد

او کتابی تحت عنوان «چیزی به تابستان نمانده» در نشر چشمه منتشر کرد که چندین بار نیز تجدید چاپ شد.

بهاران بنی احمدی بازیگری را در سال 1386 پس از پایان تحصیلاتش در خارج از کشور و بازگشت به ایران با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر شروع کرد.

هرچند بهاران بازیگر کم کاری است، اما درخشش در فیلم‌ها و دانشی که در این خصوص دارد او را در رده‌ای قرار داده که کارگردانان زیادی دوست دارند با او کار کنند.

بهاران بنی احمدی بعد از بازی در چند فیلم سینمایی نقش دختری به نام فرشته را در سریال تاریکی شب و روشنایی روز بازی می‌کند که اولین تجربه او در سریال تلویزیونی است.

البته بهاران در این مدت فقط بازیگری را تجربه نکرده او در چند فیلم هم دستیار کارگردان بوده است.

بهاران بنی احمدی می‌گوید: پیشنهاد دستیار کارگردانی را به این خاطر پذیرفتم که، چون آدم با دستیاری کارگردانی می‌تواند بهتر بازی کردن، قاب و دوربین و همه چیز را یاد بگیرد و من فکر کردم شاید با تجربیات خارج از ایران بتوانم اطلاعاتم را در زمینه سینما بیشتر کنم.

بهاران درباره اولین تجربه کاری اش در تلویزیون می‌گوید: «تاریکی شب روشنایی روز» اولین سریال تلویزیونی است که من بازی می‌کنم؛ راستش را بخواهید وقتی که این همکاری به من پیشنهاد شد مردد بودم که این نقش را بپذیرم یا نه، اما آنقدر داستان سریال خوب بود و حتی می‌توانم بگویم از استاندار داستان‌های معمول تلویزیون هم بالاتر؛ که نتوانستم نقش را نپذیرم.

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته در سریال تاریکی شب روشنایی روز کیست؟

او افزود: از طرف دیگر کیفیت کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برایم آشکار بود. وی از باسوادترین و کاربلدترین کارگردانان تلویزیون ما هستند به همین جهت با اطمینان کافی همکاری را قبول کردم و مطمئنم سریال با کیفیتی به مخاطب ارائه می‌دهیم. بازیگری آنقدر‌ها هم سخت نیست که می‌گویند! کارگردانی مسئولیت یک گروه را داشتن است که این کار واقعا سخت است، ضمن اینکه بدون داشتن علم سینما نمی‌توانی این مسئولیت را برعهده بگیری

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته در سریال تاریکی شب روشنایی روز کیست؟

از دیگر فعالیت‌های بهاران روزنامه نگاری است. او ابتدا در دهه 80 وارد حرفه روزنامه نگاری سینمایی شد و علاوه بر اینکه در یک روزنامه کار می‌کرد و با نگار جواهریان همکار بود. با مجله چلچراغ که مجله‌ای برای نوجوانان است هم فعالیت داشت و گفته می‌شود حضور او در مجله چلچراغ که سینمایی‌های زیادی در آن رفت و آمد داشتند سکوی پرتاب او شد.

زندگی خصوصی بهاران مانند چهره‌اش بسیار آرام است. او بیشتر نقاشی می‌کند و کتاب می‌خواند. از حاشیه کاملا به دور است و می‌گوید رابطه بسیار نزدیکی با اعضای خانواده‌اش دارد.

او به زبان فرانسه تسلط کامل دارد و می‌گوید بسیار دوست دارد که در حوزه ادبیات فرانسه وارد شده و ترجمه کند و این کار از دغدغه‌هایش است و قطعا آن را پیگیری خواهد کرد.

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته در سریال تاریکی شب روشنایی روز کیست؟

بهاران مجرد است و هنوز ازدواج نکرده‌است. او می‌گوید:ازدواج مساله‌ای نیست که بتوان خیلی ساده درباره‌اش تصمیم گرفت و مساله‌ای است که باید بسیار درباره آن دقت کرد چرا که یک ازدواج خوب یا یک ازدواج بد می‌تواند زندگی افراد را کاملا دگرگون کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان