آسوشیتدپرس در گزارشی بررسی کرد

روند صعودی خشونت خانگی علیه زنان آمریکایی؛ وضعیت وخیم ایالت کارولینای جنوبی در زمینه کشتار زنان

ایالت کارولینای جنوبی ششمین ایالت در آمریکا است که بدترین وضعیت در زمینه خشونت خانگی علیه زنان و قتل آن‌ها از سوی مردان را دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کارولینای جنوبی همچنان در نزدیک شدن به پایین جدولی است که دولت آمریکا برای حفاظت از زنان در برابر خشونت‌های خانگی اعلام کرده است. این گزارش به منظور هشدار به مقامات ایالت کارولینای جنوبی منتشر شده است تا اقدامی جدی در این راستا صورت بگیرد.
 
ایالت کارولینای جنوبی ششمین ایالت در زمینه خشونت خانگی علیه زنان
کمیته مشاوره خشونت خانگی گزارش داد: ایالت کارولینای جنوبی ششمین ایالت در آمریکا است که بدترین وضعیت در زمینه خشونت خانگی علیه زنان و قتل آن‌ها از سوی مردان را دارد. این گزارش که هفته گذشته منتشر شده حاکی از آن است که این میزان از قربانیان خشونت خانگی بیش از 1.5 برابر بیشتر از میانگین داخلی آمریکا است.

ایالت کارولینای جنوبی ششمین ایالت در زمینه خشونت خانگی علیه زنان
آسوشیتدپرس می‌نویسد: در طی 10 سال‌های اخیر آمار‌های وحشتناک از زنانی که قربانی سوء استفاده خشونت مردان در خانه شده‎اند، در سال 2015 زنگ هشدار را برای مقامات به صدا در آورده تا اقدامی جدی در جهت حفاظت از این قشر آسیب پذیر صورت بپذیرد.
 
ایالت کارولینای جنوبی ششمین ایالت در زمینه خشونت خانگی علیه زنان
در همان سال، مجمع عمومی همچنین قانون خشونت خانگی را تصویب کرد که بر اساس این قانون مجازات بیشتری را برای مجرمان در نظر گرفته و همچنین ممنوعیت دائمی حمل اسلحه برای متخلفانی که ماهیت جرایم آن‌ها بالا و خشونت آمیز بوده، اعمال شده است.

آمار‌ها نشان می‌دهد، در سال 2016، میزان قتل در میان زنان کشته شده به دست مردان در کارولینای جنوبی 1.88 در 100 هزار بوده است. علاوه بر آن، در واشنگتن 95 درصد از قربانیان زن به دست مردانی کشته شده‎اند که قربانیان را می‌شناختند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان