تزیین کادو ولنتاین با خلاقیت های بسیار زیبا

تزیین کادو ولنتاین به خاطر اینکه بر محوریت عشق تاکید دارد و با ابراز عشق همراه است، بسیار اهمیت می یابد. برای کادوی این روز معمولا یک تزیین رمانتیک به شما پیشنهاد می شود. این تزیینات رمانتیک و ظریف تبدیل به خاطره ای ماندگار و زیبا در ذهن شما و طرف مقابلتان خواهد شد.

تزیین کادو ولنتاین با خلاقیت های بسیار زیبا

برای هدیه دادن نیز مانند سایر امور و کارها نیاز به رعایت اصولی است که برای جذابیت کار و به یادماندنی تری شدن هدیه بهتر است این اصول رعایت شود. برای تزیین کادو روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال برای تزیین کادو عروس و داماد معمولا از روبان و یک تزیین زمان بر استفاده می کنند اما در تزیین کادو تولد از جعبه های ساده تری استفاده می شود. معمولا جعبه کادو با یک روبان قرمز زیبا تزیین می شود. در این مطلب قصد داریم راه های خلاقانه تزیین کادو ولنتاین را به شما معرفی کنیم.

 

قبل از ارائه تزیین کادو ولنتاین بهتر است کمی با روزعشق و عشاق آشنا شویم. روز ولنتاین یا روز عشق یا همان روز عشاق در فرهنگ مسیحی سده های میانه و آن گاه در فرهنگ مدرن غربی به عنوان روز ابراز عشق نام گذاری شده و به صورت سالانه برگزار می شود. این مناسب در روز 14 فوریه(25 و یا 26 بهمن) برگزار می شود.

ایده های جالب تزیین کادو ولنتاین

 سابقه تاریخی روز والنتاین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می شد، باز می گردد. البته این جشن مختص کشورهای غربی نیست. چون مشابه همین روز در کشور چین با نام «شب هفت ها» برگزار می شده و در ایران نیز در روز 16 مهر ماه جشن مهرگان(روزی که در آن مردم به یکدیگر هدیه می دادند) و جشن اسفندگان نیز در پنجم اسفند برگزار می شده که در این روز مردان به همسران خود هدیه می دادند و از آن ها قدر دانی می کردند.

 

 

تزیین حلقه ولنتاین

تزیین حلقه ولنتاین

 

تزیین جالب کادو ولنتاین

تزیین ایده آل و متفاوت کادو ولنتاین

تزیین ایده آل کادو ولنتاینتزیین جالب هدیه ولنتاین

تزیین کلاسیک کادو ولنتاینتزیین کلاسیک کادو ولنتاین

تزیین کادو روز عشق

تزیین زیبا و ظریف هدیه ولنتاین

 

تزیین جالب کادو روز عشق

تزیین زیبا و شیک کادو روز عشق

تزیین هدیه ولنتاین

تزیین کادو ولنتاینتزیین شیک کادو ولنتاین

تزیین رمانتیک هدیه ولنتاین

 

تزیین رمانتیک کادو ولنتاین

تزیین ظریف کادو ولنتاین با قلب نمدیتزیین کادو ولنتاین

تزیین متفاوت هدیه ولنتاینتزیین هدایای ولنتاین

تزیین ایده آل هدایای ولنتاین

تزیین ایده آل کادو مناسبتی ولنتاین

در این روز مقدس عشاق به یکدیگر هدیه می دهند و مدت زمان بیشتری را با هم سپری می کنند. یک شاخه گل سرخ در این روز به عنوان کادو اصلی مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد. معمولا برای هدیه دادن بیشتر از کارت ولنتاین و یک شاخه رز قرمز استفاده می کنند.

 

تزیین هدیه ولنتاین با روبان قرمز

تزیین رمانتیک جعبه کادو ولنتاین با روبان قرمزتزیین مختصر هدیه ولنتاین

تزیین مختصر کادو ولنتاین

تزیین زیبای ولنتاینتزیین جالب کادو ولنتاین با روبان

تزیین هدیه ولنتاین با طرح قلب

تزیین کادو روز عشق با طرح قلبتزیین حلقه روز عشق

تزیین رمانتیک حلقه ولنتاینتزیین رمانتیک و زیبا هدیه ولنتاین

تزیین ظریف و رمانتیک ولنتاین

تزیین زیبای هدایای ولنتاین

معمولا عشاق هر هدیه ای را که برای طرف مقابل انتخاب کنند، آن را به همراه شاخه گلی تقدیم می کنند. این گل سرخ به معنای دوست داشتنی عمیق و پایدار است. از آن جایی که این روز، روز عشق و روز ابراز عشق است، بنابراین یکی از روش های ابراز عشق انتخاب کادو مناسب و تزیین کادو ولنتاین است.

 

تزیین گل و هدیه روز ولنتاینتزیین متفاوت هدیه روز عشق

تزیین رمانتیک گل ولنتاینتزیین رمانتیک گل ولنتاین

تزیین زیبا و رمانتیک هدیه ولنتاین

 

همان طور که در تصاویر مشاهده کردید، در بیشتر تزیینات از الگو و طرح قلب برای تزیین کادو استفاده شده است. در واقع انتخاب طرح قلب نیز نمادی از ابراز علاقه به طرف مقابل است. امیدواریم ایده های تزیین هدیه روز عشق مورد توجه شما علاقه مندان به هنر تزیین متفاوت قرار گرفته باشد و بتوانید با این ایده ها هدایای خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید و به طرف مقابل هدیه دهید.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان