اتفاق جنجالی در نیمه اول؛ پنالتی روی علیپور؟!

جنجالی ترین اتفاق نیمه اول در دقیقه ۲۲ رقم خورد، جایی که فرزین گروسیان با علیپور برخورد داشت و به نظر می‌رسید که خطای پنالتی را انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان نتوانست گلزنی کند اما حملات زیادی را انجام داد. با این حال جنجالی ترین اتفاقی که در نیمه اول رخ داد، در دقیقه 22 بود که فرزین گروسیان پس از دفع شوت بازیکنان پرسپولیس، با علی علیپور برخورد داشت.

در این صحنه ابتدا شجاع خلیل زاده توپ را با پرتاب بلند به محوطه جریمه ارسال کرد و پس از چند حرکت در محوطه جریمه، شوتی از سوی قرمزها به سمت دروازه زده شد. این شوت اگرچه قدرت زیادی نداشت اما گروسیان را با مشکل روبرو کرد. او نتوانست توپ را در یک ضرب مهار کند و در ریباند علی علیپور در نزدیکی دروازه به توپ رسید اما در همان لحظه دروازه بان استقلال خوزستان با علیپور برخورد داشت و به نظر رسید که پای مهاجم پرسپولیس را زده است.

همین اتفاق باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد و هواداران پرسپولیس برای دقایقی علیه داور شعار دادند. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که از همان ابتدا نیز جو ورزشگاه ملتهب بود و طرفداران پرسپولیسی شعارهای اعتراض آمیز زیادی را سر می‌دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر