با حضور ستارگان فوتبال ایران

یک روز پر از شادمانی در باشگاه هما (گزارش ویژه)

صبح پنج شنبه بیست و پنجم بهمن ماه ، باشگاه قدیمی و فراموش شده هما میزبان گروه&#۱۶۰;بزرگی از ستارگان فوتبال ایران بود.

به گزارش ورزش سه ، در آستانه پنجاه و هفتیمین سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مراسم ویژه ای با برنامه های متنوع برگزار شد که هدف آن احیای باشگاه قدیمی هما و یادآوری مکتب خاص آن بود .در این مراسم خانم دکتر فرشبافی مدیر عامل هما به همراه معاونان و مقامات باشگاه هما به عنوان میزبان حضور یافتند و تعداد زیادی از پیشکسوتان این باشگاه نیز دعوت شدند از جمله هادی نراقی،نعیم صفری،حمید علیدوستی، علیرضا عزیزی،محمد توانایی،هوشنگ نصری و...


برنامه اصلی این مراسم دیدار دوستانه بین تیم منتخب هما وستارگان فوتبال ایران و تیم رسانه ورزش ( یاران فردوسی پور) بود.بازی پس از مراسم نامگذاری استادیوم فوتبال باشگاه هما به نام زنده یاد پرویز دهداری آغاز شد در حالی که در مراسم نامگذاری چهره هایی چون خانم  شرفبافی،پروانه مافی نماینده محترم مجلس، سردار مهری رئیس پلیس فرودگاه های کشور،  مسعود سریع القلم مدیر عامل شهروند،علی مفاخریان شهردار منطقه 9 و عادل فردوسی پور حضور داشتند که عادل فردوسی پور به نمایندگی از همه بزرگان از سر در استادیوم فوتبال هما به نام شادروان پرویز دهداری پرده برداری کرد.


نیمه نخست بازی بین منتخب هما و رسانه ورزش برگزار شد و در نیمه دوم نیز ستارگان فوتبال ایران از جمله سیروس دین محمدی، محمد نصرتی،شاهین بیانی،محمد نوازی،ایوب اصغر خانی،بهزاد غلامپور، محمد پنجعلی،آندرانیک تیموریان و... در برابر تیم هما بازی کردند.


این بازی 2بر یک به سود تیم هما به پایان رسید در حالی که گروه بزرگی از پیشکسوتان فوتبال ایران نظاره گر آن بودند.در کنار زمین چهره های نامدار چون حسن حبیبی، محمود خردبین ،‌ حسین کلانی ،حسین فرکی ،دکتر مهدی خبیری، محمدرضا پهلوان، حسین کازرانی، نصرالله عبدالهی و همچنین پیشکسوتان هما مثل حمید علی دوستی، علیرضا عزیزی، محمد توانایی ،هادی نراقی، نعیم صفری، هوشنگ نصری ، رسول جعفری و ... نیز حضور داشتند.


*در بین دو نیمه از چهره های نامدار رسانه نیز تجلیل به عمل آمد. آقایان علی کاوه عکاس قدیمی ورزش ایران ،مهدی شادمانی خبرنگار ورزشی که با بیماری سرطان مبارزه می کند، علیرضا عزیزی پیشکسوت هما و همچنین استاد پرویز زاهدی مفسر قدیمی فوتبال که در بستر بیماری است و پسرش به نمایندگی در این مراسم حضور داشت مورد تقدیر قرار گرفتند.


* رسانه ورزش همچنین یک پیراهن امضا شده از سوی بازیکنانش را به مهدی شادمانی هدیه کرد.


*شیدا دهداری فرزند شادروان پرویز دهداری نیز به این مراسم دعوت شده بود و از نامگذاری استادیوم فوتبال هما به نام پدرش به وجد آمد.


*خانم شرفبافی مدیر عامل هما هدف اصلی برگزاری این مراسم را احیای مکتب باشگاه هما عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که حتی روزی تیم فوتبال هما در لیگ برتر حاضر شود.وی همچنین از همه پیشکسوتان هما خواست که باشگاه را برای رسیدن به این هدف بزرگ یاری کنند. شرفبافی پیشکسوتان هما را صاحب خانه باشگاه خواند.


*مراسم باشگاه هما نهایتا با حضور جذاب ستارگان فوتبال ایران به پایان رسید.

 

آتیلا پسیانی بازیگر مشهور تئاتر از مهمان های این مراسم بود

 

 

علی دایی پیراهن یادبود تیم فوتبال هما را امضا می کند. تیمی که قبل تر ها از مهمترین تیم های ایران وتهران بود.

 

 

تجلیل از علی کاوه ، عکاس مشهور و به یادماندنی ورزشی ایران.عادل فردوسی پور لبخند به لب استاد کاوه آورد.

 

 

علیرضا عزیزی ستاره تکنیکی دهه 50 فوتبال ایران کنار علی دایی، مدیرعامل هما و فرزند پرویز دهداری.

 

 

علی دایی و حمید علیدوستی، مهاجم خوشنام فوتبال ایران که الگوی دایی در بازی بوده است .

 

 

مجید مظفری نیز از دیگر مهمان های ویژه این مراسم بود. بازیگری که خوش و بش ویژه ای با علی دایی داشت.

 

 

شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی هما امروز به بازگشت هما به فوتبال ایران روی خوش نشان داد. آیا هما دوباره بازمی گردد؟

 

 

مهدی خبیری دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران و از مردان اخلاق و شاگردان راستین پرویز دهداری در بین مدعوین مراسم حضور داشت.

 

 

عادل فردوسی پور با شماره 10 تیم رسانه ورزش. او چهره جذاب این مسابقه خیریه بود.

 

 

در حاشیه این دیدار از سوی تیم رسانه ورزش پیراهن شماره 17 این تیم با امضا عادل فردوسی پور و علی دایی به مهدی شادمانی خبرنگار باسابقه که با سرطان مبارزه می کند اهدا شد.

 

 

دیدار عادل فردوسی پور و علی دایی هم به شدت مورد توجه عکاسان قرار گرفت .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان