به یک شرط بارسا برای خرید دی لیخت اقدام می‌کند

در صورتی که زانوی ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا نیاز به جراحی داشته باشد، متیاس دی لیخت، مدافع آژاکس در بین گزینه های اصلی بارسا برای نقل و انتقالات قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی بیشتر این فصل را به علت مصدومیت از دست داده و تنها 8 بازی برای بارسا انجام داده است. در حالی که جراحی زانو به او کمک خواهد کرد که مصدومیت را به صورت کامل پشت سر بگذارد ولی باعث دوری چهار الی پنج ماهه او از میادین خواهد شد و این یعنی از دست دادن فصل.

 

 

نشریه موندو دپورتیوو همچنین مدعی شد که تصمیم او برای جراحی زانو، بارسلونا را به خرید متیاس دی لیخت، مدافع جوان و ارزشمند آژاکس ترغیب می‌کند. در حقیقت بارسلونا مدت هاست که دی لیخت و فرنکی دی یونگ را زیر نظر دارد و توانست هافبک هلندی را با 65 میلیون پوند خریداری کند ولی هنوز اقدامی برای کاپیتان آژاکس انجام نشده است.

 

 

 

 

قرارداد توماس فرمائلن، مدافع بلژیکی در پایان فصل با بارسا تمام می‌شود و جیسون موریو نیز با اتمام قرارداد قرضی اش به والنسیا بازخواهد گشت. از همین رو بارسا قصد دارد تکلیف موضوع خط دفاعی را روشن کرده و در صورتی که ساموئل اومتیتی نیاز به جراحی داشته باشد، برای خرید متیاس دی لیخت اقدام کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان