شجاعیان- چشمی؛ زوج جدا نشدنی اعتراض به داور

دو بازیکن استقلال بازهم نقش اول اعتراض به داور بازی بودند که خروجی آن یک کارت زرد بود.

به گزارش "ورزش سه"، هرجا که خطایی به ضرر استقلال اعلام می شود یا سوت داور آن چیزی نبود که انتظار دارند، این روزبه چشمی و داریوش شجاعیان هستند که به او حمله می کنند تا حق تیم شان را بگیرند.


استقلال یک بار به بدترین شکل بابت اشتباه روزبه چشمی مجازات شد، در بازی برگشت برابر السد که چشمی در دقایق ابتدایی بازی روی یک اعتراض به داور کارت زرد گرفت، در ادامه در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.


در بازی امروز استقلال برابر تراکتورسازی هم همین اتفاق تکرار شد و با هر سوت داور این چشمی و شجاعیان بودند که سمت اشکان خورشیدی حمله ور شدند، در یک صحنه شجاعیان اعتراض شدیدی به داور داشت و همین مساله باعث شد خورشیدی به او کارت زرد نشان بدهد و البته اعتراض ادامه دار او می توانست باعث دریافت کارت قرمز بشود.


در این بین چشمی هم نقش اول اعتراض به داوری بود و همین مساله باعث شد در دقایقی جو بازی کاملا متشنج شود و ریتم بازی از حالت عادی خارج شود.


آنچه مسلم است اعتراض های شدید به داوری مدتی است در فوتبال ایران به یک بدعت تبدیل شده است و به نظر می رسد خروجی آن به نفع تیم اعتراض کننده باشد.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان