پاسخ شجاع خلیل زاده به روزبه چشمی با عکس جنجالی

روزبه چشمی در پایان دیدار امروز استقلال به انتقاد از شجاع خلیل زاده پرداخت و مدعی شد او علیرغم اعتراضات تندش از مصونیت برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، خلیل زاده که در بازی دیروز با دریافت یک کارت زرد از داور دیدار مقابل استقلال خوزستان بابت اعتراض به تصمیماتش مواجه شده بود، امروز از سوی روزبه چشمی متهم شد که علیرغم اعتراضاتش از مصونیت برخوردار است و واکنشی نسبت به این قضیه صورت نمی‌گیرد.


مدافع شمالی پرسپولیس که البته در صحنه مربوط به اعتراض به نظر بنیادی فر با کارت زرد همراه شده بود و این در حالی بود که کارشناسان داوری اعلام کرده بودند در صحنه مورد بحث که مهاجم استقلال خوزستان در آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس قرار داشت، پیش از آن مرتکب خطای آرنج روی صورت شجاع خلیل زاده شده بود و باید داور بازی را متوقف می‌کرد به این صحبت‌ها واکنش نشان می داد.


خلیل زاده در صفحه شخصی خود در اینباره نوشت: ما فقط تو بازی برای تیم خودمون و شخصیت هوادارامون که عادت کردن به پیروزی‌های بیشتر و قهرمانی‌ها می‌جنگیم. خدا رو شکر که تو آسیا هم بازیکنامون با همین غیرت جنگیدند و باعث خوشحالی هوادارا شدند.

نکته جالب توجه در عکس در نظر گرفته شده برای این پاسخ از سوی شجاع خلیل زاده، شادی او در کنار علی علیپور با نماد L و (Loser - بازنده) است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان