بازی بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد

استقلال در یکی از مهم ترین برهه های نیم فصل دوم دیدارش را به تراکتور سازی واگذار کرد تا از جمع مدعیان لیگ برتر تا حدی فاصله بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"،  در روزی که تبریز پایتخت فوتبال بود کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با یک شوت بی نظیر سرنوشت بازی را رقم زد تا ثابت کند بازی بزرگ بازیکن با تجربه می خواهد .


 بازی همان طور که پیش بینی می شد درگیرانه و کاملا فیزیکی دنبال شد.  معمولا در این گونه بازی ها دو تیم موقعیت چندانی نصیبشان  نمی شود و دو تیم منتظر اولین اشتباه مهلک رقیبشان می نشینند تا ضربه نهایی را وارد کنند . درست همان کاری که در این دیدار اشکان دژاگه از پسش بر آمد، بازیکنی که با وجود حذف تیم ملی در مرحله نیمه نهایی نامش را در تیم منتخب جام ملت های آسیا دیدیم و حالا با این گلی که او در این دیدار حساس به ثمر رساند ماه گذشته را بدون شک باید به نام این بازیکن  ثبت کنیم.


درست در لحظه ای که استقلال قصد داشت بر شدت حملاتش بیفزاید یک پاس اشتباه در مرکز زمین از سوی هافبک میانی این تیم همان چیزی بود که تراکتور انتظارش را می کشید . آنها در کمترین ضرب ممکن توپ را به دژاگه رساندند تا با یک ضربه دیدنی قفل دروازه مهدی رحمتی را باز کند .


  اما این نکته را فراموش نکنیم که امروز در درجه اول استقلال به خودش باخت و بعد از آن به تراکتور بازی را واگذار کرد.


شاید در این مطلب جایی برای پرداختن به مسائل کلان مدیریتی نباشد اما بدون شک بخش زیادی از حال و روز استقلال  متاثر از تصمیمات اشتباهی است که شفر شاید در آن نقشی ندارد اما علاوه بر آن  امروز شفر در تبریز  ارنج برنده ای را روانه میدان نکرد  یا به قول معروف سرمربی آلمانی چیز خاصی را در این دیدار رو نکرد که بتواند این بازی را به نفع خودش به پایان برساند .


استقلال امروز درحالی از قافله مدعیان فتح لیگ هجدهم جا ماند که می توانست به جای پرداختن به خرید های تا به اینجا غیر موفقش به مهاجمینی اعتماد کند که در نیم فصل اول پتانسیل بالای خودشان را فریاد زدند اما انگار کسی صدایشان را نمی شنید.


شفر با این شکست شاید آن جایگاه مناسب و پرشورش را در بین هواداران استقلال متزلزل ببیند. اما از حالا نباید به فکر انتهای لیگ برتر بود و هفته‌های بسیاری تا پایان مسابقات مانده و اکثر تیم‌های بالا جدول با یکدیگر مسابقه مستقیم دارند و همین امر نکته ای است که شفر و کادر فنی‌اش به آن توجه کنند و در مرتبه اول به فکر کاهش فاصله امتیازی و سپس کسب عنوان قهرمانی باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان