ارتباط نژادپرستی با میزان بالای خشونت پلیس آمریکا؛ رنگین پوستان قربانیان اصلی تیراندازی در آمریکا

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیاست‌های دولت آمریکا عامل تعیین کننده در تیرانداز‌های صورت گرفته به دست پلیس بوده که بیشترین قربانیان این سیاست رنگین پوستان هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیاست‌های دولت آمریکا عامل تعیین کننده در تیرانداز‌های صورت گرفته به دست پلیس بوده که بیشترین قربانیان این سیاست، رنگین پوستان هستند.
 
ارتباط نژادپرستی با میزان بالای خشونت پلیس آمریکا+تصویر
بسیاری از مطالعات حاکی از آن است که نژادپرستی عامل بسیار مهمی برای نیرو‌های پلیس آمریکا است تا سریعتر سلاح را به سمت مظنونان سیاه پوست نشانه بروند.
 
ارتباط نژادپرستی با میزان بالای خشونت پلیس آمریکا+تصویر
در این مطالعه، یک گروه تحقیقاتی به سرپرستی پروفسور مایکل سیگل، عضو هیئت علمی علوم بهداشت، اطلاعات مربوط به تیراندازی مرگبار پلیس در سال‌های 2013 تا 2017 را از پایگاه اطلاعات خشونت پلیس را بر اساس پنج شاخص کلیدی سیستماتیک نژادپرستی که شامل جداسازی نژادی، میزان شکاف زندان‎ها، شکاف‌های تحصیلی، شاخص تنوع اقتصادی و شکاف‌های اشتغال در هر ایالت می‌شود را در این تحقیق مورد بررسی قرار داد.
 
ارتباط نژادپرستی با میزان بالای خشونت پلیس آمریکا+تصویر
بر اساس شاخص‌های تعیین شده در این تحقیق، اگر میزان این شاخص در یک ایالت بالا گزارش شود به معنای آن است که میزان کشتار سیاه پوستان آمریکایی غیر مسلح به دست پلیس نیز بالا بوده است. در واقع به میزان 10 درصد افزایش در شاخص نژادپرستی، 24 درصد افزایش در کشتار سیاه پوستان دیده شده است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان