تحقیقات تیم مولر به سخنگوی کاخ سفید رسید/ارتباط مشاور ترامپ با ویکی‌لیکس

مسئول تیم تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در ادامه تحقیقات خود با سخنگوی کاخ سفید نیز گفت‎وگو کرده و اعلام کرده شواهدی در دست دارد که حاکی از ارتباط وی با وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس است.

تحقیقات تیم مولر به سخنگوی کاخ سفید رسید/شواهدی از ارتباط مشاور ترامپ با وبسایت افشاگر ویکی‌لیکسبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که تیم تحقیقاتی «روبرت مولر» با «سارا سندرز» گفت‎وگو کرده‌اند.

سندرز در مصاحبه با سی‌ان‌ان می‎گوید: رئیس جمهور به من گفت که به طور کامل با تیم تحقیقات همکاری کنم و من خوشحال هستم که داوطلبانه در برابر تیم تحقیقات نشستم.

در همین حال مولر اعلام کرده شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد «روجر استون» با مقامات وبسایت افشاگر «ویکی‌لیکس» دیدار کرده است.

بر اساس اعلام مولر این دیدار‌ها در راستای انتشار ایمیل‌های هیلاری کلینتون بوده است.

دفتر مولر می‌گوید این شواهد را طی تحقیقاتی جداگانه درباره مقامات روس که ایمیل‌های هیلاری کلینتون را هک کرده بودند جمع‌آوری کرده است.

مسئول تیم تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا روز جمعه با ارسال نامه‌ای به دادگاه آمریکا درخواست 20 سال حبس برای «پل مونافورت»، مدیر پیشین کمپین انتخاباتی ترامپ کرده است.

مولر در این نامه همچنین ضمن متهم کردن مونافورت به دریافت غیرقانونی پول از مقامات آمریکا، از دادگاه درخواست کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن این حکم را تأیید و اجرایی کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان