تسلیت خانه کتاب و بنیاد ادبیات داستانی برای درگذشت زنوزی جلالی

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی درگذشت زنوزی جلالی را تسلیت گفتند.

تسلیت خانه کتاب و بنیاد ادبیات داستانی برای درگذشت زنوزی جلالی

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت درگذشت فیروز زنوزی جلالی نویسنده و منتقد معاصر، بنیاد شعر و ادبیات داستانی و موسسه خانه کتاب پیام تسلیت‌ صادر کردند.

در متن پیام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی آمده است: امروز، اهالی ادبیات، آفرینندگان داستان و ادب‌جویان جوان که سال‌ها در محضر شاگردی استاد زنوزی جلالی زانو زده بودند، نویسنده‌ای بزرگ و توانا و معلمی دلسوز و صبور را از دست دادند که خلأ حضورش در فضای داستان‌نویسی کشور به سادگی پر نخواهد شد. بنیاد شعر و ادبیات داستانی درگذشت این نویسنده را که پس از ماه‌ها تحمل بیماری جانکاه سرطان و در یکی از عزیزترین روزهای اسلامی روی داد، صمیمانه به خانواده مرحوم زنوزی جلالی و جامعه ادبی کشور تسلیت می‌گوید.

همچنین مدیرعامل موسسه خانه کتاب نیز در پیام تسلیت خود آورده است: 

 خبر درگذشت فیروز زنوزی جلالی از نویسندگان پیشکسوت کشورمان و مدرس داستان نویسی موجب تأثر و تألم شد.

فقدان آن نیکمرد  که در بیست و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به خاطر کتاب «قاعده بازی» مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفته بود، برای جامعه ادبی کشور ضایعه‌ای است جبران ناپذیر و غمی گران. اما  آثار پرمایه او همواره به یادگار خواهد ماند و نامش را در تاریخ فرهنگ و ادب ایران‌زمین زنده و جاوید نگاه خواهد داشت.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده، دوستان و آشنایان آن زنده یاد، این ضایعه را به اهل فرهنگ، فضیلت و دوستداران ادبیات تسلیت می گویم. خدایش او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که بایسته چنین رفعتی است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر