طفره رفتن آلگری از واکنش نسبت به خرید ایکاردی

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از واکنش نشان دادن نسبت به موضوع جدایی احتمالی ایکاردی از اینتر طفره رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بازوبند کاپیتانی اینتر از مائورو ایکاردی گرفته شد و به سمیر هندانوویچ داده شد تا اختلافات بین اینتر و مهاجم آرژانتینی بالا بگیرد و او از سفر به وین برای تقابل با راپید وین، امتناع کند. لوچانو اسپالتی و پیرو آسیلیو، گرفتن بازوبند از ایکاردی را تصمیمی دردناک و ناراحت کننده توصیف کرده بودند و اسپالتی مدعی شده بود که این تصمیم ایکاردی بود که با تیم به وین سفر نکند. اینتر در وین با تک گل لوتارو مارتینز به پیروزی رسید.

 

 

 

 

در همین حین، ایکاردی در اینستاگرام خود، واکنشی نسبت به این اتفاقات نشان داد. او جمله ای مشهور از مارک تواین را نقل کرد و نوشت:" بهتر است دهانت را ببندی و مثل احمق‌ها رفتار کنی تا اینکه بازش کنی و شک همه را (درباره حماقتت) از بین ببری."

 

او روز بعدش نیز در پستی در اینستاگرام نوشت:" با سکوتت گیجشان کن، با اقداماتت شگفت زده."

 

یووه اما در این میان از جمله تیم‌هاییست که علاقه بسیاری به جذب ایکاردی دارد. آنها حاضرند برای خرید مهاجم آرژانتینی هزینه زیادی نیز انجام دهند ولی سرمربی باشگاه از واکنش به این قضیه طفره رفت.

 

آلگری گفت:" من چیزی از نقل و انتقالات نمی‌دانم. ترجیح می‌دهم تابستان‌ها به ساحل بروم. باشگاه است که مسئول رسیدگی به این موضوع است. ایکاردی مهاجمی است که می‌تواند گل بزند ولی من موضوع را به اسپالتی محول می‌کنم که مربی اوست و او را بهتر از همه می‌شناسد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان