این روزها ذائقه جامعه برای دریافت خدمات تغییر کرده است. افزایش نرم افزارهای موبایلی و تنوع خدمات، جامعه را به این سمت سوق داده که به جای دریافت سنتی خدمات از طریق تماسهای تلفنی یا مراجعه به محلی خاص، با استفاده از این اپلیکیشنها نیاز خود را برآورده کنند.
شرکت ایساکو، ارائه دهنده خدمات و تامین کننده قطعات محصولات ایران خودرو نیز با شناخت این رویکرد، چندی پیش سرویس جدید خود را با نام اتوکلیک معرفی کرد. اکنون با گذشت مدتی از عرضه این خدمت، ایساکو بهبودهایی را در آن ایجاد کرده تا کاربرها انتخابهای بیشتری را پیش رو داشته باشند.
اتوکلیک در حقیقت به ارائه خدماتی مانند کوییک سرویس (سرویس سریع)، تعویض شمع، تایر، روغنها، تسمهها، باتری، شیشهشور و... در محل و زمان مورد نظر شما میپردازد. اکنون با بهبودهای در نظر گرفته شده برای این اپلیکیشن، علاوه بر افزایش کانالهای دریافت خدمات، این امکان ایجاد شده تا کاربر خود بتواند امدادگر را انتخاب کند. این انتخاب میتواند بر اساس روز یا امتیاز امدادگر صورت پذیرد.
در نسخه جدید اتوکلیک این امکان نیز وجود دارد که مشتری از میان کالاها و قطعات مناسب برای خودرو که در این اپلیکیشن پیشنهاد میشود هر کدام را که میخواهد انتخاب کند. پیش از این تنها یک نوع کالا برای هر بخش ارائه میشد.
همچنین با یکپارچه شدن سیستم اطلاعاتی این اپلیکیشن با شبکه نمایندگیها و امدادخودرو، امکان دسترسی به سابقه تعمیرات خودروهای تولیدی ایرانخودرو بر اساس شماره شاسی آن وجود دارد.
مشتریان محترم این شرکت برای دستیابی به خدمات ذکر شده لازم است ابتدا اپلیکیشن ایساکو را از طریق فروشگاههای آنلاین اپلیکیشن نظیر کافه بازار، مایکت، سیب اپ و سایت شرکت ایساکو دریافت و روی تلفن همراه خود نصب کنند. با ورود به این اپلیکیشن و انتخاب بخش اتوکلیک، مشتریان میتوانند با وارد کردن شماره شاسی خودرو ابتدا مراحل شناسایی خودرو خود را طی کرده و سپس به انتخاب نوع خدماتی که تمایل به دریافت آن دارند بپردازند.
نکته بسیار مهم در این مورد این است که ارائه دهندگان خدمات در محل، همان نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش این شرکت در سطح کشور هستند.