هدیه خاص جشن تولد مادر

اگر به دنبال هدیه خاص برای جشن تولد مادر، کادو خاص جشن تولد مادر، هدیه متفاوت جشن تولد مادر، هدیه مناسب جشن تولد مادر می گردید، با سایت خواندنی ها همراه باشید.

اگر به دنبال هدیه خاص برای جشن تولد مادر، کادو خاص جشن تولد مادر، هدیه متفاوت جشن تولد مادر، هدیه مناسب جشن تولد مادر می گردید، با سایت خواندنی ها همراه باشید. در ادامه مطلب با ایده های خلاقانه هدیه جشن تولد مادر می توانید به راحتی کادوی مناسب مادر خود را انتخاب نمایید.

 هدیه روز مادر 97

1. دکوراسیون هنری دیوار

عکس مخصوص روز مادر را با عکس خانوادگی مورد علاقه خود طراحی کنید. با توجه به روحیات مادر خود، یک متن زیبا برای جشن تولد مادر انتخاب نمایید. رنگ های مورد علاقه او را در این طرح وارد کرده و سپس عملیات اجرا را روی دیوار اتاق خواب، نشیمن یا مکان خاص دیگری پیاده سازی کنید.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

2. گردن بند تصویری

بهترین هدیه برای جشن تولد مادر، نزدیک بودن به کسانی است که آن ها را از صمیم قلب دوست دارند. یک عکس ویژه در یک گردن بند می تواند مدت طولانی او را خوشحال نگه دارد. مادر شما از اینکه هر روز به شخص مورد علاقه خود احساس نزدیکی می کند، احساس رضایت قلبی کامل خواهد داشت.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

3. سنگ باغچه

اگر مادر شما دوستدار گل و گیاه و باغچه است، می توانید برای او یک باغچه خانگی کوچک درست کرده و تعدادی سنگ تزیینی با متون و نوشته های عاشقانه برای مادر در آن قرار دهید. این هدیه هر روز صبح الهام بخش آرامش و شادی برای مادرتان خواهد بود.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

4. بازی خانگی غول پیکر

با توجه به روحیات و علایق مادر خود، می توانید از بازی های خانگی در ابعاد بزرگ به عنوان یک هدیه جالب و خاص برای استفاده مادر و کل خانواده استفاده نمایید. مطمئن باشید حاصل این هدیه، نشاط، شور و هیجان برای مادرتان خواهد بود. او می تواند حتی با دوستان و فامیل نیز این بازی ها را انجام دهد.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

5. تزیین میز ناهارخوری

عکس های مورد علاقه مادر خود را انتخاب کرده و طرحی از آن ها تهیه کنید. این طرح را بر روی میز ناهار خوری و وسایل غذاخوری حک کنید تا مادر شما هر روز با دیدن ان ها خوشحال و شاد شود.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

6. لیوان تزیین شده

هدیه ای را به مادر خود بدهید که هر روز موجب خوشحال او گردد. تصویر خاطره، شخص، مکان یا هر چیز دیگری که مادرتان به ان علاقه دارد انتخاب کرده و بر روی فنجان مخصوص او چاپ نمایید. دیدن این تصویر و استفاده از این لیوان، حتی در سخت ترین لحظات نیز برای او شادی و لذت به ارمغان خواهد آورد.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

7. تابلوی گل دست ساز

گل های مورد علاقه مادرتان را از جاهای مختلف تهیه کرده و با استفاده از طراحی خاص بر روی مقوا بچسبانید. سپس این هنر دست ساز زیبا را با سلیقه دلخواه قاب گرفته و بر روی ورودی اتاق خواب، نشیمن یا هر مکان جلوی دید دیگری آویزان کنید.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

8. قاب گوشی طراحی شده

گوشی تلفن همراه یکی از وسایلی است که معمولا توسط مادر استفاده می شود. تصویر مورد علاقه مادر خود را انتخاب کرده و پس از اضافه کردن جلوه های ویژه بصری ب رروی قاب گوشی چاپ نمایید. مطمئن باشید مادرتان از این هدیه بسیار  خوشحال خواهد شد.

 

هدیه روز مادر 97

 

9 . قلب های پارچه ای

بهترین هدیه جشن تولد مادر از قلب بیرون می آید. دوختن قلب های کوچک در اندازه های مختلف با پارچه یا نمد با رنگ مورد علاقه مادر و تزیین دکوراسیون منزل با آن ها می تواند احساس فوق العاده ای را در مادر ایجاد کند. با این کار نشان خواهید داد که عمیقا او را دوست دارید.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

10. کیسه خرید دست ساز

خرید برای منزل یکی از فعالیت هایی است که هر مادری انجام می دهد. می توانید برای او یک کیسه دست ساز چند بار مصرف بدوزید. رنگ و تصویر مورد علاقه مادر خود را در طراحی این کیسه فراموش نکنید. با این کار مادر خود را در روزهای شلوغ و زمان خستگی خرید نیز خوشحال خواهید کرد.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

11. ساعت دیواری دست ساز

حس نوستالژی همیشه برای مادران جذاب خواهد بود. تصاویری از زادگاه و دوران بچگی مادر خود تهیه کرده و آن ها را به بهترین شکل ممکن در کنار هم طراحی کنید. سپس آن را در پس زمینه یک ساعت دیواری قرار دهید به طوری که واضح دیده شود. مادر شما هر روز با دیدن این تصاویر حس فوق العاده ای خواهد داشت.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

12. جعبه طلا و جواهرات تزیین شده

جعبه طلا و جواهرات از جمله وسایلی است که مادران معمولا زیاد با آن سر و کار دارند. می توانید این جعبه را به زیباترین شکل ممکن طراحی و تزیین کنید. این تزیین باید به عشق و علاقه شما را به مادرتان یادآوری کند.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

13. گوشواره های گلدار دست ساز

اضافه کردن گوشواره های گلدار دست ساز با ترکیب رنگ های زیبا و جذاب می تواند یک هدیه خاص برای روز مادر باشد. حتی می توانید متن یا شعر زیبایی نیز بر روی آن حک کنید. این هدیه حتما برای مادر شما ارزشمند خواهد بود.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

14. گلدان های خانگی

گل و گلدان یکی از سرگرمی های نشاط آور برای بسیاری از مادران است. بنابراین از این فرصت استفاده کنید. ابتدا گل مورد علاقه مادر خود را انتخاب کرده و سپس به طراحی گلدان بپردازید. سعی کنید از ایده های سنتی و نوستالژیک استفاده کنید. این هدیه حتما برای مادر خاطره انگیز خواهد بود.

 

هدیه روز مادر 97

 

15. دست بند طراحی شده

هنگامی که به ایده های خلاقانه هدیه جشن تولد مادر فکر می کنید، از فکر طراحی یک دست بند زیبا غافل نشوید. با توجه به شخصیت مادر و رنگ های مورد علاقه او، یکی دست بند زیبا طراحی کرده و بسازید.

 

هدیه روز مادر 97

 

16. کوله پشتی گردش با وسایل

اگر مادر شما اهل گردش و پیک نیک رفتن است، شک نکنید که انتخاب کوله پشتی گردش بهترین هدیه برای او می باشد. این کوله پشتی باید همه وسایل لازم مانند صندلی سفری، پتو، وسایل غذاخوردن و  ... را شامل شود.

 

هدیه روز مادر 97

 

17. وان حمام قابل حمل

وان حمام قابل حمل می تواند یک هدیه کاربردی برای هر مادری باشد. شما می توانید در هنگام سفر نیز از آن استفاده نمایید. این روش یک راه حل عالی برای آرامش بخشیدن به عضلات مادر پس از کارهای طاقت فرسای منزل خواهد بود. پس در خرید آن شک نکنید.

 

هدیه روز مادر 97

 

18. لباس راحتی خواب

هر چه قدر که مادرتان در شب از خواب خود لذت ببرد، قطعا شما هم به همان اندازه خوشحال خواهید شد. انتخاب لباس راحتی برای خواب از جنس عالی و با رنگ شاد می تواند حس خوبی را در مادر شما ایجاد کند.

 

هدیه روز مادر 97

 

19. گردن بند عاشقانه

می توانید عشق و علاقه به مادر خود را با جمله دوستت دارم ابراز نمایید. اما اگر این جمله همیشه همراه مادرتان باشد حتما حس خوبی برای او خواهد داشت. می توانید از ترکیب دایره و هلال برای گردن بند عاشقانه استفاده کنید.

 

هدیه خاص روز مادر 97

 

20. تورهای گردشگری جذاب

فرستادن مادر به یک تور گردشگری یک یا چند روزه به مکان دلخواه او می تواند خاطره انگیز باشد. ابتدا از علاقه او مطمئن شده و در صورت لزوم خانواده نیز با او همراه شوند. تهیه غذاهای و نوشیدنی های مورد علاقه او در طول سفر فراموش نشود.

 

هدیه روز مادر 97

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان