معرفی ارزان‌‌ترین سوپر خودرو‌ها در بازار خودرو! (قسمت دوم)

همچنین این موضوع را نیز در نظر داریم که مشتریان عادی به دنبال خرید یک سوپر خودرو در بازار نیستند. با این وجود سوپر خودرو‌ها بخش جذابی از بازار را تشکیل داده‌اند.

معرفی ارزان‌‌ترین سوپر خودرو‌ها در بازار خودرو! (قسمت دوم)

خوانندگان همیشگی بخش بهترین خودرو‌های وبسایت یو اس نیوز اند وُرلد ریپورت احتمالاً متوجه شده‌اند که ما در زمینه‌ی مشاوره خرید خودرو برای مشتریان معمولی و با رعایت درک عامیانه تمرکز داشته‌ایم.

همچنین این موضوع را نیز در نظر داریم که مشتریان عادی به دنبال خرید یک سوپر خودرو در بازار نیستند. با این وجود سوپر خودرو‌ها بخش جذابی از بازار را تشکیل داده‌اند.

این نوع از اتومبیل اساساً‌ خودرو‌های مسابقه‌ای هستند که به صورت قانونی در خیابان‌ها تردد می‌کنند و از این رو بیشتر آن‌ها با قیمت‌های سرسام آوری روانه‌ی بازار می‌شوند.

ما با انجام تحقیقات و ایجاد اندکی تغییر در مفهوم کلمه‌ی “سوپر خودرو” به چندین مدل با قیمت‌های مناسب برخورد کردیم.

اگرچه حتی خرید یک سوپر خودرو ارزان قیمت نیز از توان بسیاری از خریداران خارج است اما خواندن درباره‌ی این خودرو‌های سریع و قدرتمند از جذابیت خاصی برخوردار بوده و بیش از آنچه انتظار دارید به موضوع این مطلب مرتبط خواهد بود.

 این موضوع به این دلیل است که سوپر خودرو‌ها اغلب به عنوان پرچم‌دار یا مدل هالو یک خودرو ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند که به روزترین پیشرانه‌ها و امکانات تکنولوژی جدید را در معرض نمایش قرار می‌دهند و در نهایت به نوعی بر مدل‌های عادی کمپانی اثر می‌گذارند.

به عبارت دیگر حتی در صورتیکه این سوپر خودرو‌های ارزان قیمت مناسب شما نباشند اما همچنان اهمیت ‌آن‌ها بیشتر از آنچه که انتظار دارید خواهد بود.

همراه ما باشید تا نگاهی به سوپر خودرو‌های موجود در بازار امروز که در حین ارزان بودن بسیار موثر نیز می‌باشند، داشته باشیم. این خودرو‌ها از گران‌ترین تا ارزان قیمت‌ترین سوپر خودرو موجود در رتبه بندی‌های ما مرتب شده‌اند:

لکسوس LC 2018

قیمت: 92٫000 دلار

خروجی قدرت: 471 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 9٫2

لکسوس LC جایگاه دوم لیست خودرو‌های اسپورت لوکس را به خود اختصاص داده که آغاز کاری چشمگیر برای این خودرو کاملاً‌ جدید به شمار می‌رود.

این خودرو به همراه یک موتور 5٫0 لیتری هشت سیلندر که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب متصل است عرضه می‌شود که این ترکیب شتابی قدرتمند و تعویض‌ دنده سریعی را برای مالکین این خودرو به ارمغان خواهد آورد.

مدل LC از طراحی خارجی و داخلی زیبایی بهره می‌برد و در داخل اتاق از ویژگی‌هایی مانند فضای نشیمن راحت به همراه روکش چرم،‌ سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش 10٫3 اینچی که به وسیله‌ی تاچ پد کنترل می‌شود، و سیستم جهت یابی برخوردار می‌باشد.

کادیلاک CTS-V 2019

قیمت: 86٫995 دلار

خروجی قدرت: 640 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 9٫1

کادیلاک CTS یکی دیگر از مدل‌هایی است که به طور کلی بیشتر با خودرو‌های لوکس مقایسه شده تا خودرو‌های اسپورت و از این گذشته این خودرو سدان در میان رقبای خود در کلاس خودرو‌های سایز متوسط لوکس جایگاهی را در اواسط لیست به نام خود به ثبت رسانده است.

اگرچه در صورتیکه در سلسله مراتب این خودرو به سراغ مدل برتر آن بروید با یک موتور 6٫2 لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب متصل است مواجه خواهید شد.

این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی مانند ترمز‌های پرفورمنسی برمبو، لانچ کنترل، چرخ‌ها و تایر‌های تقویت شده، و طراحی بدنه‌ی منحصر به فرد بهره می‌برد.

علاوه بر این از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو،‌ وای فای هات اسپات، و شارژ وایرلس دستگاه اشاره کرد.

همچنین امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، سنسورهای پارک در قسمت عقب خودرو، و سیستم تنظیمات ایمنی راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver نیز در این خودرو موجود خواهند بود.

پورشه کایمن GTS 2019

قیمت: 80٫700 دلار

خروجی قدرت: 365 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 9٫4

علیرغم خروجی قدرت نسبتاً کمی که در بالا به آن اشاره شده اما ورژن برتر پورشه کایمن شایسته‌ی کسب جایگاهی در میان سوپر‌ خودرو‌های مرسوم در جهان می‌باشد.

این مدل کوپه که در حال حاضر در جایگاه هفتم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما قرار گرفته، هندلینگ فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد که باعث شده تا ویژگی‌های حقیقی آن کم اهمیت‌تر جلوه کنند.

با این حال موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ این خودرو عملکرد کندی را از خود به نمایش نگذاشته و با برخورداری از سیستم سواری دیفرانسیل عقب و آپشن‌های سیستم انتقال قدرت شش سرعت دستی و یا هفت سرعت اتوماتیک اوقات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در داخل این خودرو همچنین از امکاناتی نظیر یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، روکش‌های صندلی از جنس چرم و آلکانترا، و پکیج اسپورت کرونو به همراه Lap Timer و لانچ کنترل برخوردار خواهید شد.

داج چلنجر SRT Hellcat Redeye 2019

قیمت: 69٫650 دلار

خروجی قدرت: 797 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 8٫3

داج چلنجر که به طور کلی در جایگاه چهارم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما قرار می‌گیرد امسال از یک ورژن برتر جدید به همراه یکی از بالاترین خروجی‌های قدرت در تمام این مطلب برخوردار می‌باشد.

این خروجی قدرت به لطف وجود یک موتور 6٫2 لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ Hemi که به تازگی تیون شده و به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز متصل شده، محقق شده است.

این سوپر خودرو ارزان قیمت گزینه‌ای عالی برای خریداران احتمالی که برای اتاقی راحت و در عین حال کاربردی ارزش قائل هستند محسوب می‌شود، به خصوص از آنجاییکه فضای حمل بار و سرنشین این خودرو در میان بهترین‌های این کلاس قرار دارد.

امکاناتی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک دوربین دید پشت، تجهیزات پیش فرض این خودرو در داخل اتاق را تشکیل می‌دهند.

فورد موستانگ شلبی GT350R 2019

قیمت: 67٫135 دلار

خروجی قدرت: 526 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌‌ی پرفورمنس: 10 / 8٫9

روی هم رفته مدل موستانگ کمپانی فورد خودرو اسپورت فوق العاده‌ای به شمار می‌رود که جایگاه دوم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت را به خود اختصاص داده است.

این در حالیست که با اضافه شدن نام شلبی این خودرو حتی بهتر از این نیز خواهد شد. این ورژن آماده‌ی مسابقه به یک موتور 5٫2 لیتری هشت سیلندر و یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت مجهز است که در کنار آن از یک سیستم دیفرانسیل عقب نیز بهره می‌برد.

ویژگی‌های فوق العاده‌ای مانند یک دیفرانسیل لغزش محدود به صورت پیش فرض در تمامی مدل‌های موستانگ موجود می‌باشد و علاوه بر این، پرفورمنس در مدل‌های شلبی به لطف یک بدنه‌ی آیرودینامیک‌تر و یک اسپویلر پشتی منحصر به فرد بهبود یافته است.

سیستم اطلاعاتی سرگرمی SYNC 3 یکی از بهترین‌ها در کلاس این خودرو به شمار می‌رود و وجود امکانات ایمنی فعال فراوان نیز به راحتی بیشتر و همزیستی بهتر در شلبی GT350R کمک خواهد کرد.

داج چارجر SRT Hellcat 2019

قیمت: 65٫345 دلار

خروجی قدرت: 707 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 8٫5

داج چارجر از طراحی هجومی و آپشن‌های موتور قدرتمندی برخوردار است اما این خودرو را نمی‌توان دقیقاً یک اتومبیل اسپورت دانست.

در حقیقت بیشتر مدل‌های چارجر به حدی ساده هستند که این خودرو در نیمه‌ی پایینی رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما قرار می‌گیرد.

با این حال این خودرو با استفاده از پیشرانه‌ی قابل توجه همتای خود یعنی مدل عضلانی چلنجر مقام افتخاری سوپر خودرو را برای ورژن برتر SRT Hellcat خود به دست می‌آورد.

این سدان دیفرانسیل عقب از یک موتور 6٫2 لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ Hemi با قدرتی سرسام آور و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت بهره می‌برد.

علاوه بر این تجهیز این خودرو به یک سیستم سوسپانسیون منطبق شونده نیز باعث حفظ تعادل بین عوامل مختلف می‌شود.

از دیگر امکانات این خودرو نیز می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 8٫4 اینچی، روکش چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه، و سیستم گرمایشی در صندلی‌های پشتی اشاره کرد.

شورولت کامارو ZL1 2019

قیمت: 62٫000 دلار

خروجی قدرت: 650 اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: 10 / 8٫9

شورولت کامارو در حالت پایه‌ی خود یک خودرو اسپورت کاملاً‌ استاندارد در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو با کسب جایگاه سوم در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما خودروی مناسبی به شمار می‌رود اما نام سوپر خودرو تنها زمانیکه به سراغ ورژن برتر این خودرو یعنی مدل ZL1 می‌رویم نمایان می‌شود.

شورولت کامارو ZL1 به همراه یک موتور 6٫2 لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ و آپشن‌های سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت و یا سیستم دنده‌ای شش سرعت عرضه می‌شود. سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود.

در داخل این خودرو با امکاناتی نظیر یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین تجهیزات ایمنی فعالی که به تبدیل این خودرو قدرتمند به اتومبیلی مناسب برای رانندگی روزمره کمک می‌کنند، مواجه خواهید شد.

با خرید این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های اسپورت Recaro،‌ سیستم سوسپانسیون انطباقی Magnetic Ride Control کمپانی شورولت، و استایل بدنه‌ی منحصر به فرد بهره مند می‌شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان