جیرانی در گفت‌وگو با میزان:

می‌خواهم در این سن صرفاً تجربه کنم/به شدت از بازی بهرام رادان راضی هستم

کارگردان فیلم آشفتگی گفت: کار با مهناز افشار را پیشتر نیز تجربه کرده بودم اما این اولین همکاری من با رادان بود. شاید تا به امروز چندان نگفته‌ام اما به شدت از بازی و همکاری با بهرام رادان راضی بودم.

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص ساخت آثار متفاوت با سینمای بدنه در سینمای ایران گفت: من امروز در جایگاه و سنی قرار گرفته‌ام که دلم می‌خواهد کارها و تجربیاتی که دوست دارم انجام دهم. زیرا شاید در این اگر تجربه تازه کند شاید از کل کارنامه خود نیز بهتر عمل کند.

وی درباره نوع دکوپاژ و فیلمبرداری فیلم سینمایی "آشفتگی" افزود: این نوع از ساخت و همچنین نوع نگاه دوربین که به عنوان مثال در برخی از قاب‌ها کمی کج است به نوع و داستان درام اصلی آشفتگی بر می گردد.

می‌خواهم در این سن صرفاً تجربه کنم/به شدت از بازی بهرام رادان راضی هستم/////////////////نوروز

کارگردان سریال نهنگ آبی درباره انتخاب بهرام رادان و مهناز افشار برای فیلم آشفتگی تاکید کرد: کار با مهناز افشار را پیشتر نیز تجربه کرده بودم اما این اولین همکاری من با رادان بود. شاید تا به امروز چندان نگفته‌ام اما به شدت از بازی و همکاری با بهرام رادان راضی بودم.

وی درباره بازتاب اکران فیلم آشفتگی در اکران عموم افزود: از نظر من نظر نهایی را مردم و مخاطبان در سینماها می دهند و امیدوارم در اکران اتفاقات خوبی برای اثر افتاده و مخاطب آن را دوست داشته باشد.

می‌خواهم در این سن صرفاً تجربه کنم/به شدت از بازی بهرام رادان راضی هستم/////////////////نوروز

جیرانی درباره نامزدنشدن و شدن آثار در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: من واقعیت در مورد نامزد شدن و یا نشدن هیچ فیلمی نظر نمی دهم. زیرا در چشنواره سی و پنجم فکر می کردم الناز شاکردوست برای بازی خوبش در خفه‌‌گی کاندید می شود اما نشد. در جشنواره‌ها داوران سلیقه‌ای دارند و بنا همان سلیقه فیلم را انتخاب می‌کنند پس نمی‌توان نظری ثابت درمورد آثار داشت.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان