پرفروش‌ترین عطرهای زنانه کدام اند؟

امروزه عطرهای زنانه و مردانه زیادی با برندهای مختلف وجود دارد. اما در این بین عطرهایی وجود دارد که محبوبیت زیادی به دست می‌آورند و تبدیل به پرفروش‌ترین‌ها می‌شوند.

پرفروش‌ترین عطرهای زنانه کدام اند؟

در این مطلب با پرفروش‌ترین عطرهای زنانه که برای همه فصول مناسب هستند آشنا خواهید شد.برای انتخاب عطر فاکتور‌های مختلفی وجود دارد: از جمله میزان ماندگاری، میزان پخش بو، گاهی به فصل بستگی دارد؛ معمولا عطر‌هایی هستند که در زمستان و برخی در تابستان ترجیح داده می‌شوند، و از همه مهم‌تر رایحه انواع عطر. با این حال، همیشه عطر‌هایی وجود دارد که برای همه و همه زمان‌ها محبوب هستند. در ادامه با 5 عطر پر فروش زنانه که برای همه فصول مناسب باشند آشنا خواهیم شد.

 1. عطر La Vie EST Belle by LANCOME

"La Vie Est Belle" یک شعار فرانسوی به معنی "زندگی زیبا است". این عطر در سال 2012 توسط برند معتبر LANCOME معرفی شد. بوی این عطر بسیار شیرین و پیچیده است و بسیار مناسب زنان جوان و همچنین قدیمی است. رایحه‌های فوق‌العاده این عطر عبارتند از: پرانیل شیرین، وانیل گرم، انگور سیاه، لوبیا تونکا و گلابی رسیده. علاوه بر این، "La Vie Est Belle" در یک بطری زیبا قرار دارد و دارای ماندگاری بسیار طولانی است.

2. عطر Si by Giorgio Armani

"si" معادل اسپانیایی کلمه "بله" است. این عطر توسط برند معتبر جورجیو آرمانی در سال 2013 معرفی شد و از آن زمان همواره در صدر پرفروش‌ترین عطر‌ها قرار دارد. این عطر بسیار محبوب است و تقریبا همه زنان آن را دوست دارند. رایحه‌های برجسته این عطر عبارتند از: Chypre، Necta Blackcurrant، Floral Airy و Musky Blond Wood. این عطر رایحه خیلی ملایمی دارد و به طور دلپذیری در تمام طول سال و در تمام طول روز قابل استفاده خواهد بود.

3. عطر Light Blue by Dolce & Gabbana

" Light Blue" توسط Dolce و Gabbana در سال 2001 معرفی شد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این عطر دارای رایحه خنک و سبکی است. رایحه‌های فوق‌العاده این عطر شامل گل رز سفید، لیمو سیسیلی، سدر و سیب است. همچنین رایحه یاسمین، گل رز، گلاب، بامبو درخشندگی خاصی به این عطر بخشیده است. این که چگونه این عطر در طول این سال‌ها توانسته در میان عطر‌های دیگر که هر ساله معرفی می‌شوند همچنان از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار باشد، بسیار شگفت‌انگیز است.

4. عطر Coco Mademoiselle by Chanel

"Coco Mademoiselle "توسط Chanel در سال 2001 معرفی شد. اگرچه این رایحه 16 ساله است، همچنان در صدر پرفروش‌ترین عطر‌ها قرار دارد. Coco Mademoiselle برای استفاده روزانه و همه سنین مناسب است. رایحه‌های پنهان در این عطر شامل رایحه نارنج، نارنگی ماندارین، شکوفه نارنج و ترنج است. علاوه بر این، گفته می‌شود که "Coco Mademoiselle"ماندگاری طولانی مدت و بوی پیچیده‌ای دارد. لازم به ذکر است، که این عطر برنده جایزه FiFi بهترین کمپین بین‌المللی تبلیغاتی 2008 شد.

5. عطر Viva La Juicy by Juicy Couture

"Viva La Juicy" یک عطر زیبا است که در سال 2008 توسط Juicy Couture معرفی شد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های گل‌ها، میوه‌ها و عاشقانه است. رایحه اولیه این عطر از توت‌های وحشی، ماندارین آبدار، غنچه گل سرخ، ماهیتا و یاس است و رایحه پایه آن آمیخته با کهربا، کارامل، وانیل، چوب صندل و پرالیون می‌باشد. این رایحه مناسب برای استفاده روزمره و همچنین تمام سنین می‌باشد.

نتیجه گیری

نکته قابل توجه در باره این 5 عطر پرفروش که باعث شده در تمام این سال‌ها همچنان محبوب باشند این است که محدود به گروه سنی خاصی نمی‌شوند و برای تمامی سنین مناسب هستند و همچنین با رایحه‌های متعادل خود برای همه فصول می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. به طور حتم برند‌های معتبر و محبوب دیگری هم در این زمینه وجود دارد که در ادامه برخی از پرفروش‌ترین عطر‌های زنانه را برای آشنایی شما قرار داده‌ایم. عطر مورد علاقه شما کدام است؟

*Gardenia Elizabeth Taylor

*Marc Jacob's Daisy

*Romance by Ralph Lauren

*L’Air Du Temps by Nina Ricci

*black orchid by Tom Ford

*Daisy By Marc Jacobs

*J’Adore Christian Dior

*DKNY Be Delicious By Donna Karran

*Opium by Yves SAINT LAURENT

*Burberry Brit Burberry

*Classique by JEAN PAUL GAULTIER

*Armani code by GIORGIO ARMANI

*La Vie Est Belle Lancome

*Angel Thierry Mugler

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان