آتالانتا ۱-۳ میلان: با پیانتک فقط می برند

میلان در دیداری از هفته بیست و چهارم سری آ، موفق شد در خانه آتالانتا به پیروزی ۳-۱ برسد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو در این دیدار ابتدا از میزبان عقب افتادند اما در ادامه با درخشش دوباره کریشتوف پیانتک، موفق شدند چهارمین پیروزی شان در شش دیدار اخیر را جشن بگیرند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 به گل برسد اما ضربه سر خطرناک جیمشیتی، از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

برتری تیم میزبان ادامه داشت و اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این برتری استفاده کنند. پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، میلانی ها پیش کشیدند و در دقایق 12 و 13، دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هر دو بار، ضربات فرانک کسیه راهی به چهارچوب دروازه آتالانتا پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم سخت به دنبال زدن گل اول بودند؛ به ویژه تیم میزبان که با مالکیت توپ بیشتری، تلاش می کرد تسلط دقایق ابتدایی را تکرار کند. در نهایت در دقیقه 33، آتالانتا به آنچه می خواست رسید. پاس خوب ژوزف ایلیچیچ، با ضربه محکم فرولرهمراه شد و علی رغم تلاش جانلوئیجی دوناروما، دروازه میلان باز شد.

سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که آتالانتا به گل دوم برسد اما ضربه گومز از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول، این میلانی ها بودند که تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی رسیدند.

نفوذ رودریگز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه آتالانتا، با ضربه هوشمندانه پیانتک همراه شد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 

نیمه دوم را هم تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تا اندازه ای بر بازی مسلط بود اما این میلان بود که در دقیقه 55، به گل دوم رسید. هاکان چالهان اوغلو که پشت محوطه جریمه میزبان صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

بازیکنان آتالانتا هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 61، گل سوم را دریافت کردند. این بار روی یک ضربه کرنر بود که ارسال چالهان اوغلو را پیانتک با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70، اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما ضربه کاستانیه را دوناروما با یک واکنش خوب مهار کرد.

حملات شاگردان گاسپرینی در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود میلان به پایان رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان