سردار کشکولی: ایران بزرگ‌ترین برنده رقابت برای گسترش در منطقه است

خبرگزاری فارس: سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مجمع بسیج این شهرستان اظهار کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین برنده رقابت برای گسترش در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های اندیشه‌ورز عنوان کرد: در این راستا اتاق فکر 6 هزار نفری در استان لرستان تشکیل داده‌ایم که می‌تواند مسائل مختلف را کشف کرده و برای آن‌ها راهکار ارائه دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: این گروه‌های اندیشه‌ورز می‌توانند در مسائل مختلف به مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات و مسائل مختلف کمک کنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه بدون هیچگونه چشم‌داشتی آمادگی دارند، تا در مسائل مختلف راهکار‌های مرتبط با موضوعات متفاوت را به مسوولان ارائه کنند.

وی ادامه داد: به این ترتیب حاضریم محصول تفکرات جمع اندیشه‌ورز را در مسائل مختلف به مدیران و مسوولان ارائه کنیم، البته هدف نهایی ما کمک به حل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: شاید بتوان وجه تمایز گروه‌های اندیشه‌ورز بروجرد با دیگر شهرستان‌های لرستان در این دانست که علاوه بر طرح موضوعات و ارائه راهکارها، اقداماتی را در زمینه حل مسائل انجام داده‌اند و می‌توان از آن برای دیگر نقاط استان الگوگیری کرد.

کشکولی افزود: در آمریکا اندیشکده‌های زیادی وجود دارد که در حقیقت نقشه راه دولت‌های این کشور را ترسیم می‌کنند و بعضاً کارکرده آن‌ها به سیاست یک دوره رئیس جمهوری تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از این اندیشکده‌ها با وجود منابع عظیم، ثروت‌های کافی و خاستگاه دین و اسلام بودن، از خاورمیانه به عنوان قلب زمین و یا کلید اداره جهان یاد می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی‌ها 16 سال پیش با هدف تجزیه کشور‌ها به کشور‌های کوچک در خاورمیانه طرحی را آماده کرده و به دنبال این بودند که همه کشور‌ها را در ضلع یک بلوک خاورمیانه‌ای البته با محور صهیونیست ایجاد کنند.

کشکولی عنوان کرد: حمله به دو کشور افغانستان و عراق، حمله به برج‌های دوقلو و حمله 33 روزه به لبنان هم از سناریو‌های این طرح خاورمیانه جدید بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ادامه داد: در نهایت آمریکایی‌ها با فراخواندن گروهک‌های تکفیری و تروریستی از 100 کشور دنیا جنگ‌های نیابتی را در عراق و سوریه به راه انداخته و به دنبال تجزیه این کشور‌ها بودند که البته جنگ از طریق داعش هم جواب نداد.

وی تأکید کرد: اینک همه به شکست در جنگ‌های مستقیم و نیابتی اعتراف کرده و اقرار می‌کنند.

کشکولی تاکید کرد: با این تفاسیر جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین برنده رقابت برای گسترش در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان