چگونه مادر خود را سورپرایز کنیم؟

با نزدیک شدن روز تولد مادر سوالاتی مانند چگونه مادر خود را سورپرایز کنیم، چگونه مادر خود را خوشحال کنیم، برای تولد مادر چه کار کنیم، جشن تولد مادر را چگونه برگزار کنیم و ... در ذهن بسیاری از افراد شکل می گیرد.

با نزدیک شدن روز تولد مادر سوالاتی مانند چگونه مادر خود را سورپرایز کنیم، چگونه مادر خود را خوشحال کنیم، برای تولد مادر چه کار کنیم، جشن  تولد مادر را چگونه برگزار کنیم و ... در ذهن بسیاری از افراد شکل می گیرد. باید از چند روز قبل برای برگزاری جشن تولد مادر برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. در ادامه مطلب با ایده هایی جالب برای برگزاری جشن تولد مادر به بهترین شکل آشنا خواهید شد.

ایده های جشن روز مادر

 

1. برای او یک هدیه خاص بخرید

برای مادر خود هدیه ای بخرید که می دانید او حتما به آن وسیله نیاز خواهد داشت. این هدیه باید دارای چند ویژگی باشد تا لبخد رضایت را بر روی لبان مادرتان بنشاند. اول اینکه هدیه ای را بخرید که مادرتان هیچ گاه برای خودش تا کنون نخریده است. بنابراین ذهن خود را از هدیه های مرسوم مانند طلا، لباس، وسیله منزل و ... پاک کنید. کمی خلاقیت به خرج دهید و آیتم خاص را مورد توجه قرار دهید که در جهت منافع و رضایت قلبی مادرتان باشد. به عنوان مثال اگر او اهل باغبانی و گل و گیاه است، می توانید یک مجموعه از وسایل باغبانی را به او هدیه بدهید. هدیه خاص برای مادر لزوما نباید ارزش مادی بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین نگران قیمت نباشید.

 

2. برای او هدیه دست ساز طراحی کنید

هدیه دست ساز یکی از ایده های بسیار جذاب و جالب برای قدردانی از مادر می باشد. توانایی های خود را لیست کرده و مجموعه ای از آن ها به علاوه خلاقیت را برای طراحی و ساخت یک هدیه خاص به کار بگیرید. اگر استعداد طراحی و نقاشی دارید، می توانید یک متن زیبا و احساسی برای مادر خود انتخاب کرده و بر روی چوب یا برگ درخت نوشته و حاشیه های آن را با رنگ های دلخواه مادر خود تزیین کنید. اگر دارای ذوق هنری هستید، می توانید مجموعه ای از عکس ها و خاطرات مادر خود را جمع آوری کرده و تبدیل به یک آلبوم زیبا یا یک کلیپ تصویری کوتاه نمایید. اگر به طور خاص به علایق مادر خود فکر کنید، هدیه شما دارای ارزش بیشتری خواهد بود.

 

3. غذاهای مورد علاقه او را بپزید

برای وعده های غذایی روز مادر از قبل برنامه ریزی لازم را انجام دهید. غذاهای مورد علاقه او را پخته و در صبحانه، ناهار و شام بگنجانید. اجازه ندهید که حتی مادرتان در این روز ذره ای فعالیت انجام دهد. می توانید برای راحتی او را به منزل خود دعوت کرده و کاملا در خدمت او باشید. اگر دست پخت خوبی ندارید، می توانید از بیرون سفارش دهید یا اینکه از خواهر  و یا دوستان و فامیل خود کمک و مشورت بگیرید. سعی کنید هر آن چیزی که مورد علاقه مادرتان است برای او فراهم شود. شیرینی ها و دسرهای خوشمزه را فراموش نکنید.

 

جشن روز مادر

4. یک برنامه ماساژ برای او ترتیب دهید

ماساژ آب گرم، ماساژ روغن و ماساژ ریلکسیشن می تواند یک کار فوق العاده برای استراحت و رفع خستگی مادر شما باشد. قبل از انجام این کار, سعی کنید از علاقه خود اطمینان یافته و سپس پیش بینی های لازم را انجام دهید. با انجام این کار می توانید قدردانی خود را اثبات کرده و فرصتی را برای استراحت مادر فراهم نمایید. همچنین مادرتان احساس خواهد کرد که شما مراقب او هستید و این امر موجب ایجاد حس رضایت قلبی برای مادر خواهد شد.

 

5. دسته گل زیبا به او بدهید

اگر می دانید که مادر شما به چه گل هایی علاقه مند است، می توانید ترکیبی را آن ها را انتخاب کرده و از فروشنده بخواهید تا با سلیقه شما آن را تبدیل به یک دسته گل زیبا کند. اگر نمی دانید که او به چه گلی علاقه مند است، می توانید چند نوع گل معروف را با رنگ های مختلف خریداری کرده و در یک گلدان قرار دهید. اگر نمی خواهید خودتان دسته گل را هدیه بدهید، می توانید انجام این کار را بر عهده پیک بگذارید. حتما بر روی دسته گل انتخابی نوشته ای زیبا و احساسی برای مادر خود بنویسید.

 

6. یک روز کامل را به او اختصاص دهید

بدانید که روز مادر فقط یک بار در سال اتفاق می افتد. بنابراین بهانه رایج از قبیل نداشتن وقت کافی، گرفتاری، کار و ... را به هیچ وجه بر زبان نیاورید. همه کارهای خود را به زمان زودتری موکول کرده و تمام زمان خود را در این روز خاص به مادرتان اختصاص دهید. آلبوم عکس ها، خاطرات، فیلم و هر آن چیزی را که برای مادر جذاب است، جمع آوری کرده و با مکالمه درباره آن ها لحظات خوب و خاطره انگیزی را برای او رقم بزنید. این کار را می توانید در منزل انجام داده و یا در صورت تمایل مادر در محلی سرسبز و دارای حس نوستالژیک برگزار نمایید. همه کارهای خانه او را بر عهده گرفته و از صبح زود در کنار او باشید.

 

جشن روز مادر

7. برای او یک جشن تدارک ببینید

برای برگزاری هر چه بهتر مراسم روز مادر لازم است که از یک هفته قبل برای گرفتن یک جشن برنامه ریزی کنید. دوستان و افراد مورد علاقه مادر خود را انتخاب کرده و آن ها را دعوت نمایید. خانه خود را برای انجام این کار در نظر بگیرید. می توانید با دیگر اعضای خانواده نیز درباره محل برگزاری جشن مشورت نمایید. کاملا برای تزیین خانه، پختن کیک، تهیه شام و ... برنامه ریزی کنید. می توانید با افرادی که ممکن است در مراسم غایب باشند، تماس تصویری برقرار کنید تا لبخند مادر خود را هدیه بگیرید. از بادکنک های رنگی برای دکورسیون جشن استفاده کنید.

 

8. سفر یک روزه برای او ترتیب دهید

اگر مادر شما علاقه مند به تفریح و گردش است، انتخاب تورهای تفریحی یک روزه گزینه بسیار مناسبی برای او خواهد بود. زمان طولانی ممکن است برای او خسته کننده باشد. ابتدا مکان های مورد علاقه او را لیست کرده و برنامه زمانی را برای روز مادر بچینید. ترجیحا وسیله خاصی با خود نبرید تا کاملا بدون استرس بوده و فقط از تماشای فضا و در کنار هم بودن لذت ببرید. کاملا در کنار مادرتان حضور فعال داشته باشید. استفاده از گوشی همراه و اینترنت در این سفر کاملا ممنوع است. وقت خود را کاملا به او اختصاص دهید. انجام این کار قطعا برای او ارزشمند خواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخسبا انیسی | 1399/04/03 - 14:12
خیلی عالیه مادرم واقعا خوشحال شد ♥
ارسال نظر
پیشخوان