خشم مردم پاکستان از سفر بن سلمان به اسلام آباد/شهرهای پاکستان چهره امنیتی به خود گرفتند

مردم پاکستان در اعتراض به سفر بن سلمان به اسلام آباد با حضور در خیابان‎ها ضمن اعلام اعتراض خود به سیاست های عربستان، خواستار پایان جنگ یمن شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، اعتراضات مردم پاکستان به سفر «محمد بن سلمان» به «اسلام آباد» همچنان ادامه دارد.

به گزارش آسوشیتدپرس پس از انتشار خبر سفر محمد بن سلمان به پاکستان از سوی اسلام آباد در روز چهارشنبه، معترضان پاکستانی از روز جمعه با حضور در خیابان‌های لاهور، راولپندی و شهر‌های مختلف کشور سفر محمد بن سلمان را به پاکستان محکوم کردند.
 
تدابیر امنیتی شدید پلیس پاکستان در آستانه سفر محمد بن سلمان به اسلام آباد

العرب نیز از برگزاری تظاهرات علیه سفر شاهزاده سعودی در شهر‌های مختلف پاکستان خبر داد. معترضان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی بن سلمان و سیاست‌های وی در قبال خاشقجی، یمن، خاورمیانه و نیز سرکوب مردم و نقض حقوق بشر را محکوم و علیه وی شعار سر دادند.
 
تدابیر امنیتی شدید پلیس پاکستان در آستانه سفر محمد بن سلمان به اسلام آباد

در برنامه از پیش اعلام شده قرار بود بن سلمان در 16 فوریه (27 بهمن) وارد پاکستان شود که به دلایل نامعلوم این سفر به تعویق افتاد. از سوی دیگر سفر «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجی عربستان به آلمان به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به دلیل همراهی وی با بن سلمان در تور آسیایی لغو شد.
 
تدابیر امنیتی شدید پلیس پاکستان در آستانه سفر محمد بن سلمان به اسلام آباد

رسانه‌ها از تشدید تدابیر امنیتی برای ممانعت از برگزاری اعتراضات علیه بن سلمان از سوی مقامات پاکستان خبر دادند.

دستگیری معترضان تاثیری در اعتراضات مردمی نداشته و شمار زیادی از معترضان با حضور در خیابان‌های شهر‌های مختلف خشم خود را از سفر شاهزاده سعودی ابراز کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان