با چهره جدید جیلی GC۶ آشنا شوید

در بازار داخلی کشورمان خودروهای چینی معمولاً دو نوع دید به خود گرفته‌اند. دید اول این است که خودروهای چینی بد هستند و روی دستتان خرج می‌گذارند اما نوع دوم تا حدودی متفاوت است؛ نوع دوم خریداران را به خرید محتاطانه دعوت می‌کند و از همین‌رو در مواردی، مانند جیلی GC۶ چندین مدل از آن وجود دارد

بااینکه این مدل‌ها معمولاً خیلی باهم تفاوت ندارند اما بهتر است قبل از خرید به تفاوت‌های میان آن‌ها توجه کنید. 

قبل از اینکه شروع کنیم باید بدانید خریدوفروش جیلی GC6 در دو مدل اصلی انجام می‌شود. مدل‌های اصلی این اتومبیل که هردو در سایت دیوار مرجع خرید و فروش خودرو موجود هستند، مدل نیو فیس و اکسلنت بوده و هرکدام از این دو سری، مدل اتوماتیک و دنده‌ای دارند که در بعضی موارد تفاوت بسیاری باهم دارند. جیلی GC6  در دو طرح اتوماتیک و دنده‌ای با ظاهری کاملاً جدید عرضه شده است. چراغ‌های این خودرو عوض‌شده‌اند و تمام برآمدگی‌های این خودرو حذف‌شده‌اند. تغییر بزرگ دیگر در ظاهر این خودرو، حذف شدن لوگوی قدیمی برند و تغییر آن با لوگوی شیک و جدید آن است. 

 این تغییرات به صندوق‌عقب جیلی نیز سرایت کرده‌اند و استفاده مناسب از LED در چراغ‌های آن به جذابیت بیشتر این خودرو کمک کرده است. همچنین در راستای زیبایی ظاهری، این اتومبیل با تغییرات اساسی در کابین خودتم رنگی ثابت خود را ازدست‌داده و چهره‌ای دو رنگ (در برخی موارد سفارشی) به جذب سلیقه‌های جوان می‌پردازد. همچنین در خریدوفروش جیلی GC6 این بار با گیربکس 4 دنده سرعتی طرف هستیم که در مدل قبل با ضعف فراوانی روبه‌رو بود.

 علاوه‌بر موارد مذکور، جیلیGC6  با مونتاژ کشورمان، دچار تغییرات اساسی نظیر کیسه‌های هوای اضافه و ترمزهای بهبودیافته ABS  است. این سیستم‌ها که سری جدید تولید همین برند هستند از عملکرد سریع‌تری برخوردارند و در صورت قطع شدن، اخطاری به کنترل اتومبیل می‌دهند که در این صورت سوخت‌رسانی به خودرو قطع می‌شود. سیستم قطع سوخت‌رسانی در صورت تصادفات شدید نیز به مدل فیس لیفت شده اضافه‌شده است تا به هر جهتی جان مسافرین حفظ شود. باوجود همه این اوصاف این موارد ذکرشده تمام تغییرات انجام‌شده در جیلیGC6  هستند. جیلی اکسلنت و جیلی نیوفیس هر دو از 105 اسب بخار قدرت بهره می‌برند که در مقایسه با سایرین نیز خودروهای پرشتابی به‌حساب نمی‌آیند. صفر تا صد هر دو مدل‌ها تا همان 170 کیلومتر چیزی میان 13 تا 13.5 ثانیه است و در همین میزان هم می‌توانید انتظار مصرف 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر را داشته باشید. 

جیلی2

جیلی دارای امکانات رفاهی محدودی است و البته این موضوع چندان هم مهم نیست. امکانات پایه‌ای نظیر قابلیت پخش MP3 – صفحه‌نمایش 7 اینچی - فرمان هیدرولیک – سنسور دنده‌عقب و چراغ مخصوص روز که امروزه در هر اتومبیلی یافت می‌شود در جیلی نیز وجود دارد. تنها باید بدانید که قیمت جیلی GC6  از 95 تا 110 میلیون تومان متغیر است و تفاوت قیمت میان مدل‌های مختلف آن حداقل 10 میلیون می‌شود. از همین رو بهتر است مدل مختص خود را انتخاب کرد و به هنگام خرید به آن توجه کنید. مدل اکسلنت و فیس لیفت جیلی هر دو ویژگی‌های مشابه زیادی دارند اما از لحاظ ظاهری با دو خودروی کاملاً متفاوت طرف هستید. یکی از آن‌ها خودرویی کاملاً تشریفاتی و شبه ‌لوکس است و دیگری مدلی اسپرت و جوان‌پسند. ازنظر قدرتی هم خیالتان راحت باشد چراکه جیلی ناامیدتان نخواهد کرد و ارزش پولی که برایش هزینه می‎کنید را دارد. 

 

منبع : ویرلن

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان