سازمان آزادیبخش فلسطین: علیه ایران نمی‌شویم

خبرگزاری مهر: به نقل از سما الاخباریه، عزام الاحمد عضو شورای مرکزی فتح و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: سازمان آزادی بخش فلسطین هرگز نمی‌پذیرد که علیه ایران به کار گرفته شود.

وی در سخنانی با رسانه روس در مسکو گفت: ما سازمان آزادیبخش هستیم و با وجود همه اختلافاتمان با ایران، اما نمی‌پذیریم که علیه ایران به کار گرفته شویم.

الاحمد درباره نشست گروه‌های فلسطینی در روسیه هم افزود: هدف اساسی از این گفتگو‌ها خروج از رکود و وحدت کلمه بود. نشست مسکو ما را از رکود خارج کرد.

وی در عین حال از عدم توافق درباره صدور بیانیه پایانی گروه‌های فلسطینی در مسکو خبر داد و بیان کرد: در‌ها به روی برادرانمان در حماس باز است تا ید واحدی در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین تشکیل دهیم و در مسیر مقابله با مخاطرات که فلسطین با آن روبرو است حرکت کنیم. جلسه گفتگو در دست یابی به توافق درباره پرونده آشتی میان فتح و حماس راه به جایی نبرد. از عدم دست یابی به توافق عذرخواهی می‌کنم.

درباره مخالفت جهاد اسلامی با امضای توافق هم گفت: جهاد اسلامی ترجیح داد که بیانیه مسکو را امضا نکند، زیرا خواهان برپایی کشور فلسطین بر اساس مرز‌های 1967 است.

الاحمد تاکید کرد: نمی‌پذیریم که نتانیاهو از موفقیت در جدا کردن غزه از کرانه باختری سخن بگوید. فلسطین ابزاری برای مقابله با ایران نخواهد بود و زیر بار این دیوانگی ترامپ نمی‌رود.

وی بیان کرد: ما میزبانی روسیه از گروه‌های فلسطینی را ارج می‌نهیم و در نشست ورشو شرکت نخواهیم کرد. نشست‌هایی شبیه ورشو هرگز مورد پذیرش ما نخواهد بود و در آن حاضر نمی‌شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر