صدیقی: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام شکست‌ناپذیری انقلاب را به جهانیان رساند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسمی در جمع دانشگاهیان در مسجد دانشگاه تهران ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور یک پیروزی بود که پاسخ دندان‌شکنی به همه معاندین، مخالفین و دشمنان داد.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن پیام شکست‌ناپذیری انقلاب را به جهانیان رساند و بار مسئولان را هم سنگین‌تر کرد. مردم عزیزی که انواع مشکلات و رنج‌ها را در این چند سال تحمل کردند و در حالی که نابسمانی اقتصادی، تبعیض‌ها، مشکلات فرهنگی و دردهای اجتماعی را لمس کردند در این 40 سال هیچ وقت کم نگذاشته‌اند و وقتی بحث انقلاب رسیده همواره پای کار بوده‌اند در 22 بهمن امسال هم سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مردم گلایه‌هایی دارند ولی به موضوع انقلاب که می‌رسند ادای دین می‌کنند، در ایام فاطمیه هم مردم ما کم نگذاشتند و مجالس مختلفی با کیفیت بالا برگزار شد.

حجت‌الاسلام صدیقی در بخشی از سخنان خود نیز ضمن بیان احادیثی از ائمه اطهار و با اشاره به نعمات خدا به انسان‌ها یادآور شد: اگر خدا و نعمت‌های خدا را در نظر بگیریم گناه نخواهیم کرد، گناه حرمت شکنی، بی‌حیایی، بی ادبی و ... است لذی گناه کوچکش هم بزرگ است.

وی گفت: ما با چیزهایی گناه می‌کنیم که خدا به ما داده است، مانند چشم، زبان و..، ما باید با این نعمت‌ها در مسیر رضایت خدا گام برداریم نه اینکه با این نعمت‌ها ظلم و گناه کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان