به گزارش خبرنگار مهر، شماره 25 ماهنامه مدیریت رسانه در 100 صفحه منتشر شد. نسخه کاغذی و الکترونیکی این ماهنامه آماده فروش است. از جمله مطالب شماره بیست و پنجم «مدیریت رسانه» میتوان به «ترویج فرهنگ یادگیری و تغییر رویکرد مؤسسات آموزش عالی مجازی»، «رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانوادهها»، «فرآیند تصمیمگیری در مدیریت رسانه» و «رهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه از دیدگاه امام و رهبری» اشاره کرد.
سرمقاله شماره بیست و پنجم «مدیریت رسانه» با عنوان «تأثیر فناوریهای نوین ارتباطی بر جنبش دانشجویی» را رامین شمسایینیا نوشته است. «مریم حق شناس»، «یوسف نجفی / دکتر لیلا نیرومند»، «رامین شمسایینیا» و «رسول مهدینژاد» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآوردهاند.
همچنین یادداشتی از «بهمن علیبخشی» با عنوان «روابط عمومی به عنوان یک صنعت» در این شماره منتشر شده است. در پایان نیز مقالهای انگلیسی با عنوان «Understanding trust influencing factors in social media communication: A qualitative study» بازنشر شده است.
مجله علمی تخصصی «مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحبامتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایینژاد منتشر میشود و شماره بیست و پنجم آن در 100 صفحه و قیممت 5000 تومان روانه دکههای روزنامهفروشی شده است.