اخراج عاشوری سخت گیرانه بود

مطهری: نساجی هستیم و برای برد به زمین می رویم

نساجی در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر یک بازی حساس و جذاب را در ورزشگاه خانگی اش برابر فولادخوزستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش" ورزش سه" نساجی بعد از دو تساوی و یک شکست حالا به دنبال کسب یک پیروزی در بازی دشوار و حساس و هفته نوزدهم است. این تیم که با کادرفنی جدیدش در دوبازی حساس برابر ذوب آهن و تراکتورسازی موفق به کسب امتیاز شده حالا به دنبال کسب سه امتیاز از فولاد است که در چهار بازی اش ده امتیاز گرفته است.

حمید مطهری مربی تیم نساجی درباره شکست این تیم برابر پارس جنوبی در گفت و گو با اینستاگرام این باشگاه گفت:« در بازی با پارس جنوبی ما بهتر از حریف کار را آغاز کردیم، ولی اخراج بازیکن نساجی در دقیقه 16 کار را برای ما سخت کرد. با آن اخراج واقعا تیم ما از هم پاشید، ولی با این حال سعی کردیم با همان 10 نفر به پارس جنوبی فشار وارد کنیم. مطمئنا اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد شانس پیروزی نساجی در این بازی بیشتر از میزبان بود. البته زمین باتلاق‌گونه جم هم در نتیجه بی‌تاثیر نبود.» او درباره داوری گفت:«به نظرم داور در صحنه اخراج عاشوری خیلی سخت‌گیرانه عمل کرد. مرجان‌زاده یکی از بهترین داوران لیگ برتر است، ولی جو ورزشگاه روی وی تاثیر گذاشت و نظرش برگشت. فکر می‌کنم می‌توانست با یک کارت زرد از این موضوع بگذرد.»


حمید مطهری درباره بازی دشوار هفته نوزدهم تیمش برابر فولاد خوزستان هم گفت:«بازی‌های لیگ برتر خصوصا در نیم‌فصل دوم همیشه سخت است. هیچ بازی راحتی وجود ندارد و فولاد خوزستان هم یکی از بهترین تیم‌های نیم‌فصل دوم است. آنها ساختار خوبی دارند و تیم باشخصیتی هستند. ما هم نساجی هستیم و مطمئن باشید برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم. امیدوارم با یک پیروزی خوب دل هواداران را شاد کنیم.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان