داوود توحیدپرست به مهر گفت:

پیش‌تولید «مریم خانوم همسر آقا نادر» آغاز شد

داوود توحیدپرست کارگردان فیلم «مریم خانوم همسر آقا نادر» اعلام کرد که پیش‌تولید کار را شروع کرده‌اند.

پیش‌تولید «مریم خانوم همسر آقا نادر» آغاز شد

داوود توحیدپرست کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «مریم خانوم همسر آقا نادر» گفت: به تازگی ما پیش تولید این فیلم را آغاز کرده ایم اما هنوز بازیگران آن را انتخاب نکرده ایم.

وی با اشاره به بودجه این اثر عنوان کرد: با وجود نامه نگاری های بسیار، بنیاد سینمایی فارابی بودجه ای برای ساخت این اثر به ما اختصاص نداد. متاسفانه وقتی فیلمنامه های دارای مجوز ساخت به این بنیاد ارسال می شود، آنها فقط به فیلمنامه های مورد نظر خود وام می دهند و بقیه آثار از این امر محروم می شوند که این امر مورد اعتراض ما است.

توحید پرست ادامه داد: این موضوع مغایر با سالی است که به نام اشتغال نامگذاری شده است، زیرا به هر حال هنگامی که یک اثر تولید می شود حدود 100 خانواده از سینما مشغول به کار می شوند اما متاسفانه در دولت منافع عمومی به صورت ناعادلانه ای تقسیم شده است و مسئولان شرایط را به گونه ای فراهم نمی کنند که همه بچه های سینما بتوانند مشغول به کار شوند.

این کارگردان درباره بودجه «مریم خانوم همسر آقا نادر» اظهار کرد: بخشی از بودجه این اثر فراهم شده است اما برای شروع به کار کافی نیست، البته ما در حال مذاکره با برخی از سرمایه گذاران هستیم تا بتوانیم بودجه مورد نیاز را تامین کنیم زیرا در غیر این صورت آغاز فیلمبرداری کار خطرناکی است.

وی در پایان گفت: من در دولت فعلی چهار سال بیکار بودم. آنهایی که می گویند باید با بیکاری مبارزه شود آیا نباید بودجه ای در اختیار این بیکاران برای شروع کار بگذارند؟ نباید وام بدهند که ما هم بتوانیم مشغول به کار شویم؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر