علیرضا محمودزاده در گفتگو با مهر:

تصویربرداری «یه گله جا» آغاز شد/ ضبط در شهرک سینمایی غزالی

علیرضا محمودزاده از ساخت مجموعه ای نمایشی با عنوان «یه گُله جا» با بازی مجید قناد خبر داد.

تصویربرداری «یه گله جا» آغاز شد/ ضبط در شهرک سینمایی غزالی

علیرضا محمودزاده کارگردان سینمای کودک در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی شروع به ساخت مجموعه ای تلویزیونی به تهیه کنندگی مجید قناد و سیدمحسن مناجاتی با عنوان «یه گُله جا» کرده ایم این اثر در 40 قسمت 50 دقیقه ای تهیه و از شبکه 2 پخش می شود.

وی افزود: در این برنامه بازیگرانی همچون سوسن مقصودلو، احمدرضا اسعدی، حسین محب اهری، پارسیا شکوری، مسعود غزنچای و حمیدرضا قربانی، علی برقی و ساناز سماواتی در کنار مجید قناد به ایفای نقش می پردازند.

محمودزاده عنوان کرد: کودکان 6 تا 12 سال مهمان این برنامه نمایشی هستند و در واقع «یه گُله جا» برای کودکان آماده نمایش می شود.

این کارگردان ادامه داد: ما در شهرک سینمایی غزالی به تصویربرداری و به ارایه قصه های تاریخی و معاصر به کودکان می پردازیم. این را هم باید عنوان کنم که تم این برنامه بهداشتی است زیرا بانی آن دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت است.

محمودزاده گفت: این کودکان از سوی آموزش و پرورش به این برنامه دعوت می شوند و هربار ما در کنار آنها چندین بازیگر نیز در برنامه داریم.

کارگردان «جوراب شو و پینوکیو» در پایان بیان کرد: به احتمال قوی این برنامه از 2 هفته دیگر ساعت 10 صبح روزهای تعطیل پخش می شود و تا سه ما دیگر نیز تصویربرداری ما ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر