زمان پخش سریال های نوروز ۹۸ مشخص شد

تلویزیون در نوروز ۹۸ با سریال‌های متفاوتی مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

هر ساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما است، تولیدات متنوع و جذابی را فراهم می‌کند. تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تلویزیون پخش سریال‌های منتوع است که می‌تواند برای ساعاتی خانواده‌ها را دور هم جمع کند. در ادامه به معرفی سریال های نوروز ۹۸ می پردازیم؛

ساعت پخش سریال‌های نوروز ۹۸

شبکه یک سیما/ سریال تلویزیونی «ن.خ»

«ن. خ» مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز ۹۸ است که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن را مهدی فرجی برعهده گرفته است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

همچنین شبکه یک سیما، برای شب عید و همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) پخش فیلم سینمایی «پایتخت» را در نظر گرفته است.

ساعت پخش سریال‌های نوروز ۹۸

شبکه دو سیما/ سریال تلویزیونی ساده دلان

پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «ساده دلان» مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. این سریال همانند سریال های سال های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

ساعت پخش سریال‌های نوروز ۹۸

شبکه سه سیما/ سریال تلویزیونی «مرّ قانون»

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شنبه (۸ دی ماه) در اولین لوکیشن خود در مجتمع فنی سعادت‌آباد کلید خورد و برای نوروز ۹۸ در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... در این سریال بازی می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان