مشاوره سردار آزمون به ستاره کلمبیایی

ستاره کلمبیایی باشگاه زنیت مدعی شد هم تیمی ایرانی او در روسیه مشاوره های خوبی در خصوص کار کردن با سرمربی جدید این کشور داده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل از نهایی شدن انتقال 12 میلیون یورویی سردار آزمون به زنیت، باشگاه روسی هافبک کلمبیایی باشگاه بوکاجونیورز را با قراردادی گران قیمت و 22 میلیون یورویی به خدمت گرفت تا ویلمار باریوس هم به جمع تازه واردها به اردوی قهرمان نیم فصل روسیه بپیوندد.


این بازیکن که با حضور کارلوس کی روش حالا باید در تیم ملی زیر نظر مربی پرتغالی سابق ایران فعالیت کند در گفتگویی مفصل پیرامون آخرین شرایط خود در بخشی به سرمربی جدید کلمبیا اشاره و پرده از مشورت با هم تیمی ایرانی خود برای شناخت بهتر از کی روش برداشت.


باریوس در همین ارتباط گفت:« کی روش تا الان با من صحبتی نداشته است اما این شانس را داشتم که با سردار آزمون مهاجم ایران و همبازی خودم در زنیت صحبت کنم. آزمون اطلاعات خوبی درباره کی روش به من داد. ما صحبت های خوبی درباره نحوه کار کی روش داشتیم و فکر می کنم با مشاوره های هم تیمی ایرانی خود در زنیت که نزدیک به 6 تا 7 سال شاگرد کی روش بود بتوانم بهتر خواسته های این مربی را برآورده کنم».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان