خودش در این باره حرف بزند

مرزبان: شکستن لپ تاپ قطبی جنایت بود

علیرضا مرزبان با وجود مشکلات در مسجدسلیمان تیم خوبی را ایجاد کرده ، تیمی که برای فرار از سقوط&#۱۶۰; با تمام وجود با همه می جنگد.حتی با پرسپولیس.

به گزارش" ورزش سه " علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اینروزها علاوه بر کارهای آماده سازی تیمش برای بازی سخت هفته نوزدهم برابر پرسپولیس ، در حال رتق و فتق امور دیگری مثل مذاکره با مسئولان و نمایندگان مجلس است تا بتواند تیمش را از بحران مالی نجات داده و به شرایطی مناسب برساند. با این حال او و تیمش بازی های سخت و شرایط دشواری در نیم فصل دوم برای ماندن و حضور در رتبه ای مناسب دارند. به بهانه بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس و البته دیدار مرزبان با افشین قطبی بعد از یازده سال با این مربی صحبت کرده ایم که در زیر می خوانید:


-نفت مسجد سلیمان از تیم هایی است که در لیگ برتر نمایش خوبی دارد هرچند تیمتان در نتیجه گیری موفق عمل نکرده است...


این درست است که ما توانستیم کیفیت خودمان را در لیگ برتر امسال نشان بدهیم. ما به هیچ وجه نتوانستیم اردویی را برگزار کنیم و در مسجد سلیمان ماندیم. برای تمرین هم ما تنها یک زمین تمرین داریم که همان زمین استادیومی است که در آن مسابقات را برگزار می کنیم. در کوه و کمرها دویدیم و نهایتا در زمین چمن مصنوعی چهل در بیست تمرین می کردیم. با این حال سعی کردیم با آنالیز درستی که انجام می دهیم وظایف بچه ها مشخص کرده و به مسائل تاکتیکی نزدیک شویم. بازی های خوبی انجام دادیم و هنوز هم حسرت گل دقیقه آخر بازی با پارس جنوبی را می خوریم. در بازی با فولاد هم دو شانس بزرگ گلزنی را شریفات از دست می داد می توانستیم نتیجه دیگری به دست بیاوریم. با این وجود معتقدم فوتبال در کنار زیبایی هایش باید نتیجه هم همراه داشته باشد. اعتقاد قلبی خود من این است که اگر خوب بازی کنیم نتیجه هم مثل نیم فصل اول به دست خواهد آمد. ما باید کیفیت کار خودمان را بالا نگه داریم.


فکر نمی کنید نفت مسجد سلیمان مشکل گلزنی دارد؟


ما بازیکنانی گرفتیم که توان گل زدن را دارند. محمد شادکام و میثم هاشمی بازیکنان گلزنی هستند. ما فرشید پاداش را هم گرفتیم که به خاطر مسایل مالی نمی توانیم به او بازی بدهیم چون نمی توانیم هشت میلیون تومان به بوشهری ها بدهیم تا این بازیکن آزاد شود.


-قبل از بازی با فولاد در حالی که انتظار می رفت درباره این بازی و یا جدالتان با قطبی صحبت کنید به شرایط تیم و عدم همکاری مسئولان اعتراض کردید. این اعتراض ها به جایی رسید؟


ببینید همیشه این اعتراض ها را داشته ام. واقعیت این است که مسئولانی که باید امضای آخر را بدهند این کار را نمی کنند. من در این دو سه روز دائم با آقای ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس در حال صحبت هستم وایشان واقعا دارد به کاری که می خواهیم انجام بدهیم کمک می کند.آقای ظاهری واقعا کمک زیادی انجام دادند و بسیار به این تیم و ورزش مسجد سلیمان توجه دارد، او واقعا تلاش می کند که مشکلات باشگاه را حل کند. جا دارد از ایشان واقعا تشکر کنم. با آقای نصیریان دوست و هیات مدیره به جمع بندی خوبی رسیدیم که یک سری مشکلات مالی تیممان حل شود. این شهر از داشتن خیلی چیزها محروم است و امروز صحبت از ساخت فرودگاه،یک بیمارستان مدرن، یک هتل خوب، کتابخانه و در کنار آن زمین چمن است تا بتواند مسابقات فوتبال پایه و دانش آموزی برگزار کند. آقای حاجتی در اهواز خیلی به تیم ما کمک می کند تا مشکلات این تیم را  حل کنیم.  مردم اینجا به ورزش احتیاج دارند، اینجا وطن ما است و باید مراقب جوان ها و بچه هایش باشیم.


-جمعه بازی سختی با پرسپولیس دارید. از این بازی بگویید آیا می توانید از مدعی قهرمانی امتیاز بگیرید؟


پرسپولیس تیمی است که دوسال پشت سرهم قهرمان ایران شده و  در آسیا درخشش بزرگی داشته است. ما می دانیم بازی با این تیم خیلی سخت است. پرسپولیس در همه پست هایش بازیکنان با کیفیتی دارد و وظیفه اصلی ما این است که با سرافرازی این بازی را انجام بدهیم و نمایش باکلاسی برای هوادارانمان داشته باشیم.


-بازی هفته قبل نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان خیلی زیاد تحت تاثیر دیدار شما و افشین قطبی بود که در پرسپولیس لیگ هفتم با هم همکاری داشتید. برخی رسانه ها حتی از آشتی کنان هم صحبت کردند اما این اتفاق دست کم خیلی ملموس رخ نداد و حتی در جایی از بازی انگار چالشی هم با هم داشتید...


نه در اواسط بازی و روی یک مساله دستیار من به تصمیم داور معترض بود که قطبی عینکش را در آورد و به سمت مربی من نشان داد. من این مساله را توهین می دانستم و به او گفتم کسی حق ندارد توهین بکند. ما باید اخلاق را رعایت کنیم و در زمین مسابقه با هم مبارزه کنیم. بعد از بازی اما خود قطبی آمد و با من دست داد و از بازی تیم ما تعریف کرد.


-این واقعیت دارد که شما و قطبی با وجود یک همکاری یک ساله رابطه خوب یا بهتر است بگوییم علاقمندی به یکدیگر ندارید.


توی زندگی ما یک بحث کاری و حرفه ای هم هست. ما در زندگی مان با برخی آدم ها کار می کنیم اما روابط با پایان آن کار تمام می شود اما برخی انسان ها در زندگی آدم می مانند. فکر می کنم این برای  همه اتفاق می افتد و یک مساله عادی است. من برای همه مربیان از جمله قطبی آرزوی موفقیت دارم. من شخصا بد کسی را نمی خواهم .


-این درست است و اصولا همکاری شما با قطبی یا هر همکاری دیگری لزوما به معنای دوستی پایدار نیست و شاید برخی ابهام زدایی ها بتواند یکسری مسایل را که هنوز حل نشده باقی مانده است را حل کند. در اواخر لیگ هفتم مسایلی از اختلاف جدی شما و قطبی مطرح شد، ماجرای شکسته شدن لپ تاپ قطبی که رسانه ها و خود او خیلی به آن پرداختند و از طرف دیگر کنار گذاشته شدن شما. قطبی در برنامه نود که بعد از قهرمانی پرسپولیس حضور داشت هیچ نامی از شما که واقعا در آن تیم نقش مهمی داشتید نیاورد. دوست دارید یک بار برای همیشه راجع به این مسایل صحبت کنید؟


من هیچ وقت دوست نداشتم راجع به برخی مسایل حرف بزنم. در همان زمان هم از برخی چیزها که می گفتند متعجب بودم. به نظر من اگر قرار است مساله ای روشن شود بهترین کسی که می تواند راجع به آن حرف بزند خود قطبی است. چرا او بهتر از هر کسی می داند چه اتفاقی افتاد. درباره لپ تاپ! هم باید بگویم من وقتی به رختکن آمدم و قطبی به من گفت که کسی روی لپ تاپم پا گذاشته است. من خودم از این موضوع ناراحت شدم . این مثل این است که از کسی بدتان بیاید آن وقت اتومبیلش را خراب کنید. به نظر من این یک کار جنایتکارانه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر