ماهان شبکه ایرانیان

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد [تماشا کنید]

دقایقی پیش سامسونگ بالاخره از گلکسی فولد خود رونمایی کرد و مشخص شد که گوشی تاشوی سامسونگ به چه قابلیت‌هایی مجهز شده است. گلکسی فولد در حالت تا شده از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ بهره می‌برد اما در حالت باز شده، کاربر یک  نمایشگر ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ مقابل خود مشاهده می‌کند.

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد [تماشا کنید]

دقایقی پیش سامسونگ بالاخره از گلکسی فولد خود رونمایی کرد و مشخص شد که گوشی تاشوی سامسونگ به چه قابلیت‌هایی مجهز شده است. گلکسی فولد در حالت تا شده از یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 840 در 1960 بهره می‌برد اما در حالت باز شده، کاربر یک  نمایشگر 7.3 اینچی با رزولوشن 1536 در 2152 مقابل خود مشاهده می‌کند.

این گوشی قابلیت اجرای 3 اپلیکیشن را به طور همزمان دارد و کاربر می‌تواند از تمامی فضای صفحه نمایش بزرگ خود استفاده کند. علاوه بر این، گلکسی فولد به یک چیپست اگزینوس 9820 به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده است.

گلکسی فولد

با توجه به سایز بزرگ نمایشگر کمپانی کره ای گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با ظرفیت کلی 4380 میلی آمپر ساعت مجهز کرده که توسط محور عقب از هم جدا شده اند. این محصول در دو مدل سازگار با شبکه های 5G و LTE  از راه خواهد رسید.

گلکسی فولد

در بدنه‌ی گلکسی فولد 6 سنسور دوربین تعبیه شده که 3 حسگر در بدنه‌ی پشتی، یکی در بدنه‌ی جلویی و دو سنسور دیگر نیز در داخل این موبایل قرار گرفته‌اند. گوشی تاشوی سامسونگ قرار است از ششم اردیبهشت سال آینده در سه رنگ و با قیمت پایه 1980 دلار روانه بازار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان