ماهان شبکه ایرانیان

دادستان شهربابک به میزان خبرداد

رفع تصرف از ۱۶۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع اراضی ملی در شهربابک

با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهر بابک از ۱۶۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع اراضی ملی رفع تصرف و این اراضی به دولت بازگردانده شد.

رفع تصرف از 167 هزار و 600 متر مربع اراضی ملی در شهربابکایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: اراضی دو روستای رباط و سهراب از توابع شهرستان شهربابک به میزان 167 هزار و 600 مترمربع پس از رفع تصرف با دستور قضائی به بیت المال بازگردانده شدند.

وی عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری، رفع تصرف از اراضی ملی در دستور کار قرار دارد.

این مقام قضائی ادامه داد: بر همین اساس پس از پیگیری‌های واحد حقوقی اداره بنیاد مسکن و انجام مراحل قانونی و پس از قطعیت حکم در محاکم قضایی، رفع تصرف از اراضی ملی در منطقه رباط به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب شهربابک محول شد و سرانجام دستور‌های لازم برای اجرای حکم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهربابک به مجازات سودجویان و زمین خواران اشاره کرد و افزود:دستگاه قضایی با قاطعیت با افراد زمین خوار و سودجو برخورد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان