از امروز اجرایی شد؛ تردد در روز پنجشنبه محدوده زوج و فرد جریمه دارد

با تصمیم شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور کاهش ترافیک معابر مرکزی شهر در هفته‌های پایانی سال، طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه اسفندماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود

با تصمیم شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور کاهش ترافیک معابر مرکزی شهر در هفته‌های پایانی سال، طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه اسفندماه از ساعت 6:30 تا 13 اجرا می‌شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، بر اساس تصمیم شورای شهر شهروندانی که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک و یا قصد تردد با پلاک زوج در محدوده طرح زوج و فرد را دارند باید با شارژ حساب شهروندی و رزرو روز تردد کنند تا شامل جریمه نشوند. همچنین با ورود به سامانه تهران من my.tehran.ir می‌توانند طرح ترافیک در روز پنجشنبه را خریداری کنند. باید به این نکته اشاره کرد که شهروندان فقط با ورود به این سامانه و افزایش اعتبار خود می‌توانند به صورت مجاز وارد طرح ترافیک شوند.
در حال حاضر دو طرح ترافیک و زوج و فرد در شهر تهران اجرا می شود. شرط ورود به محدوده طرح ترافیک داشتن مجوز و ورود به محدوده زوج وفرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودرو خواهد بود. زمان اجرا طرح ترافیک تهران ساعت6:30 تا 19 است. روزهای جمعه و تعطیلات رسمی کشور شامل این دو طرح نمی‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان