روایت مرضیه هاشمی از ۱۱ روز زندان در آمریکا

خبرگزاری مهر: مرضیه هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برادرم در لوئیزیانای آمریکا زندگی می‌کند، اظهار داشت: پس از پایان ساخت یک فیلم مستند، بلیت هواپیمایی تهیه کردم تا به شهر دیگری در این ایالت بروم و پسر کوچکترم نیز در فرودگاه حضور داشت، به ما گفتند زودتر سوار هواپیما شوید و بر همین اساس به سمت هواپیما در حرکت بودیم که توسط FBI دستگیر شدم.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری من را با هواپیما و پرواز اختصاصی به واشنگتن بردند، افزود: مدام تاکید می‌کردند که از این دستگیری به کسی خبر ندهیم و پس از اصرار فراوان برای ارتباط با خانواده‌ام، راضی به تماس شدند، اما تاکید می‌کردند که فقط بگوییم پرواز را از دست دادیم و از بازگو کردن موارد دیگر خودداری کنم.

با اعتراض رسانه‌ها روسری‌ام را پس دادند

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه همه مطالب و حقیقت بالاخره به خانواده منتقل شد، ابراز داشت: FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدامات اعتراض کردم، همچنین مرا از داشتن حجاب منع کردند تا اینکه سر و صدا در رسانه‌ها زیاد شد که پس این واقعه مجددا روسری به من دادند.

وی با بیان اینکه رفتار آن‌ها با کسی که متهم نبود، واقعا عجیب بود، گفت: در انتقال به دادگاه نیز مرا دست‌بند و پابند و زنجیر بین دست و پا زده بودند و با این وضعیت از پله‌های دادگاه پایین و بالا می‌رفتیم.

در دادگاه سوالات سیاسی از من پرسیدند

هاشمی با بیان اینکه بالاخره متوجه شدم موضوع دستگیری من به خاطر حضورم در ایران و کار در شبکه پرس تی وی است، افزود: از من در دادگاه سوالاتی می‌پرسیدند که کاملا سیاسی بود و من به آن‌ها می‌گفتم که اصلا این سوالات ربطی به من ندارد و دلیل پرسیدن این سوالات را نیز نمی‌دانستم.

وی با بیان اینکه از من سوال می‌کردم چقدر در پرس تی وی آزاد هستم، ابراز داشت: از من می‌پرسیدند که آیا تا آن اندازه آزاد هستید که برنامه‌ای برای حمایت از اسرائیل در پرس تی وی بسازید که من گفتم چنین اختیاراتی ندارم و همچنین درباره منافقین نیز سوالاتی از من پرسیدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان