مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

مسابقه سال عکاسی از باغ به عکس‌های گرفته شده از باغ‌ها، گیاهان، گل‌ها و عکاسی گیاهی اختصاص دارد. برگزاری این مسابقه با همکاری باغ کیو سلطنتی انجام می‌گیرد

مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

هر کسی از هر کجای دنیا می‌تواند در این مسابقه شرکت کند، به شرطی که عکس‌هایش مرتبط با گل و گیاه باشند. در ادامه عکس‌های نفرات برتر را می‌بینید.

مسابقه سال عکاسی از باغ به عکس‌های گرفته شده از باغ‌ها، گیاهان، گل‌ها و عکاسی گیاهی اختصاص دارد. برگزاری این مسابقه با همکاری باغ کیو سلطنتی انجام می‌گیرد. شرکت در مسابقه برای همگان در همه جای دنیا آزاد است و لازم نیست عکس‌ها در سال خاصی گرفته شده باشند. همچنین تفاوتی بین عکاسان حرفه‌ای و افراد آماتور نیست. این مسابقه 11 بخش دارد و جوایز فراوانی دارد. در ادامه عکس‌های برتر 9 بخش از 11 بخش این مسابقه را مشاهده می‌کنید.

– جایگاه اول، انتزاعی

این عکس که از نوک گل‌های گیاهی از خانواده آلیوم ثبت شده با استفاده از تکنیکی به نام cyanotype گرفته شده است. عکاس: جیل ولهام.

– جایگاه اول، درخت‌ها، چوب‌ها و جنگل‌ها

مرداب‌های لوئیز یانا پیچیدگی عظیمی از آبراهه‌ها، باتلاق‌ها و جنگل‌هایی از نخل و درخت سرو است. این مکان با جمعیت زیادی از مار‌ها، تمساح‌ها، پرندگان و عنکبوت‌ها پر شده اما با این حال هم زیبایی خیره کننده‌ای دارد! عکاس: رابرتو مارچگیانی.

– جایگاه اول، گزیده آثار دید انتزاعی

افکت جادویی و رویایی نور مادون قرمز بهترین راه برای نشان دادن رمز و راز خانه نخل باغ سلطنتی کیو است. عکاس: جاسلین هورسفال.

– جایگاه نخست، باغ زیبا

بازی نور صبحگاه با گل‌ها و گیاهان. عکاس: ریچادر بلوم.

– جایگاه نخست، حیات وحش در باغ

برف سنگینی که بارید باعث سرازیر شدن پرندگان گرسنه به ظرف غذای درون باغ شد!

– جایگاه نخست، زمین پر نعمت

عکاس می‌گوید: برای گرفتن این عکس صبح خیلی زود از کوه pergasingan در اندونزی بالا رفتم تا تصویری از طلوع خورشید ثبت کنم. منظره‌ای که از روستای پایین کوه داشتم عالی بود. از آنجایی که اکثر افراد در این منطقه کشاورز هستند زمین‌های پای کوه را به زمین کشاورزی تبدیل کرده بودند. عکاس: سواندی چاندرا.

– جایگاه نخست، شهر سبز شده

این عکس با افکت خاصی از فضاهای سبز شهری منطقه‌ای در هنگ کنگ گرفته شده است. عکاس: هالو چو.

– جایگاه نخست، فضاهای تنفس

در این عکس خورشید تازه سرزده بود و طلوع بی‌نظیر بود. عکاس: اندریا پوزی.

– جایگاه نخست، باغ اروپایی عکس سال

در اروپا نمی‌توان باغ‌های زیادی نظیر این باغ پیدا کرد. عکاس: جف اسکات سیمپسون.

– جایگاه نخست، گرفته شده در کیو

باز کردن درب خانه نخل در باغ سلطنتی کیو مانند وارد شدن به یک بهشت مخفی است. قطعا در برابر این زیبایی طبیعت شگفت شده می‌شوید. عکاس: وینچنزو دی نوزو.

– جایگاه نخست، زیبایی گیاهان

گیاه لوتوسی که در باغچه‌های آبی رشد می‌کند صحنه‌های زیبای فراوانی در مقابل دیدگان بازدید کنندگان قرار می‌دهد اما اگر بخواهیم یکی از آنها را انتخاب کنیم این ساقه‌های پیچ خورده رقصان که از میان گیاه سربرآورده اند از همه زیباتر هستند! عکاس: کاتلین فیورل.

– جایگاه نخست، روح trauttmansdorff

عکاس می‌گوید: زمانی این عکس را در آفتاب تابستان گرفتم که درختان تازه داشتند برای تغییر رنگ پاییزه‌شان آماده می‌شدند! عکاس: هری ترمپ.

– جایگاه نخست، منظره گل‌های وحشی

ردیف‌های خیره کننده‌ای از گل‌های وحشی. عکاس: سی کپشن.

– جایگاه نخست، عکاس باغ جوان سال

منظره تابش آفتاب بر شبنم نشسته بر روی این گل‌های وحشی بی‌نظیر است. عکاس: جیک کنیل.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان