پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آیت‌ الله مؤمن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با صدور پیامی درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آیت‌ الله مؤمن

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بیت مکرم آیت الله مؤمن

سلامٌ علیکم

درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

آن عالم وارسته سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب سپری کردند و ترویج فرهنگ مذهبی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را سر لوحه خویش قرار دادند. عالم مجاهدی که همواره با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند. آن عالم روحانی در جهت سرنگونی حکومت ستم‌شاهی از مبارزان فعال بودند و پس از انقلاب اسلامی نیز تا آخرین لحظات عمر در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمیه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری خدمات ارزشمندی داشته‌اند.

این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و آن بیت محترم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌کنم. انشاءالله روح بلند آن عالم ربانی در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان