بازنشسته شدن بهترین بازیکن دنیا در رئال (عکس)

لوکا مودریچ بر سر تمدید قراردادش تا ژوئن ۲۰۲۱ با رئال مادرید به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا تابستان امسال بود که شایعات و اخبار زیادی در مورد انتقال مودریچ به اینتر شنیده می شد اما در نهایت تلاش مدیران رئال نتیجه داد و بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 تصمیم به ماندن گرفت.

مودریچ که پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورویی از اینتر داشت، در رئال ماند و حالا به روزهای اوج خودش برگشته است. بازیکنی که پس از جام جهانی دچار افت محسوسی شده بود.

ستاره کروات که سال 2012 و با نظر مستقیم مورینیو به رئال پیوست، در این باشگاه به تمام افتخارات ممکن دست یافته و سال گذشته میلادی نیز فاتح توپ طلا و همچنین بهترین بازیکن سال یوفا و فیفا شد.

بهترین بازیکن کنونی دنیا که قرارداد فعلی اش تا 2020 اعتبار دارد، با وجود تمام شایعات، با رئال بر سر تمدید قرارداد به توافق دست یافته و قرارداد او تا 2021 تمدید خواهد شد. دستمزد مودریچ نیز به 12 میلیون یورو در سال افزایش خواهد یافت. به این ترتیب رئال اطمینان خواهد یافت که مودریچ را تا 36 سالگی در اختیار خواهد داشت و احتمال بازنشسته شدن او در رئال نیز بسیار بالا خواهد بود.

مودریچ که از سال 2012 برای رئال بازی می کند، در 290 بازی، 16 گل زده و 44 پاس گل داده است. او با رئال 4 لیگ قهرمانان، سه سوپرکاپ اروپا، 4 جام جهانی باشگاه ها، یک لالیگا، یک کوپا دل ری و دو سوپرکاپ اسپانیا را تصاحب کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان