چرا موفقیت گلکسی فولد می‌تواند اپل را به مشکل بیاندازد

سرانجام چهارشنبه شب سامسونگ به طور رسمی از گوشی تاشو خود یعنی گلکسی فولد پرده برداشت؛ دستگاهی که از یک موبایل ۴.۶ اینچی به یک تبلت ۷.۳ اینچی تبدیل خواهد شد. ظاهرا حتی با وجود قیمت ۱۹۸۰ دلاری این دستگاه، بازهم باید منتظر تاثیر مهم گلکسی فولد روی بازار گوشی‌های هوشمند باشیم.

چرا موفقیت گلکسی فولد می‌تواند اپل را به مشکل بیاندازد

سرانجام چهارشنبه شب سامسونگ به طور رسمی از گوشی تاشو خود یعنی گلکسی فولد پرده برداشت؛ دستگاهی که از یک موبایل 4.6 اینچی به یک تبلت 7.3 اینچی تبدیل خواهد شد. ظاهرا حتی با وجود قیمت 1980 دلاری این دستگاه، بازهم باید منتظر تاثیر مهم گلکسی فولد روی بازار گوشی‌های هوشمند باشیم.

در همین راستا،  تحلیلگران گروه Goldman Sachs اعتقاد دارند که این گوشی تاشو می‌تواند برای اپل مشکل ساز شود، البته نه به عنوان رقیبی جدید برای آیفون. آن ها می‌گویند که گلکسی فولد از فرم خاصی بهره می‌برد که تنها صفحه نمایش‌های اولد تاشو سامسونگ قادر به ارائه آن هستند.

گلکسی فولد

به همین دلیل، اگر مردم اقبال خوبی نسبت به این گوشی از خود نشان بدهند، سامسونگ می‌تواند اپل را مدت زمان زیادی برای رسیدن به این تکنولوژی منتظر بگذارد. سال گذشته، محققی کره‌ای اعلام کرد که اپل آخرین شرکت از میان غول‌های صنعت موبایل خواهد بود که نسبت به ساخت یک گوشی تاشو اقدام می‌کند و به احتمال زیاد باید در نیمه دوم سال آینده میلادی منتظر این محصول باشیم.

چند روز پیش سایت Lets Go Digital رندری را از آیفون تاشو (تصویر بالا) منتشر کرده بود که نشان می‌داد گوشی تاشو اپل بر خلاف سایر گوشی‌های تاشو که تا امروز دیده‌ایم، در جهت عمودی خم خواهد شد.

اپل در حال حاضر از سامسونگ به عنوان تامین کننده اصلی پنل‌های اولد برای آیفون XS و XS Max استفاده می‌کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این همکاری را برای تولید یک آیفون تاشو در آینده‌ای نچندان دور هم شاهد خواهید بود یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان