رئیس کل دادگستری استان مازندران مطرح کرد؛

لزوم حفظ و نگهداری اموال دولتی / تاکید بر برخورد قضات با متجاوزین به عرصه‌های ملی

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال دولتی بیان کرد: باید در مصرف اموال دولتی دقت فراوانی داشته باشیم.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلیمن تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورای معاونان دادگستری این استان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: شناخت روز قیامت از توانایی انسان خارج است و علم آن اختصاص به پروردگار دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: ما انسان‌ها باید در این دنیا از تمام روز‌ها و ساعت‌ها به خوبی و برای رضای خداوند متعال استفاده کرده و در مسیر رسیدن به قرب الهی تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال دولتی اظهار کرد: باید در مصرف اموال دولتی دقت فراوانی داشته باشیم و در این برهه از زمان که کشور دچارمشکلات اقتصادی است بکوشیم تا با مصرف بهینه، کمک شایانی به کاهش هزینه‌ها داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در ادامه به درخواست‌های مراجعین در خصوص اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از دو هزار درخواست در دادگستری استان مطرح است که با برنامه ریزی صحیح و دقیق صورت گرفته در صدد هستیم تا در کمترین زمان درخواست‌های فوق الذکر به صورت فوق العاده توسط کارشناسان تعیین شده مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بر لزوم حفظ حقوق بیت المال نیز تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان مازندران در خصوص حمایت از تولید، حفظ حقوق بیت المال و منابع طبیعی گام‌های بسیار خوبی برداشته و دادستان‌های شهرستان‌های استان در حمایت از سرمایه‌های ملی اقدامات مناسبی را انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تاکید کرد: قضات باید با متجاوزین به عرصه‌های ملی که اقدام به ساخت و ساز در حریم منابع طبیعی می‌کنند، برخورد جدی و قانونی داشته و نسبت به تخریب بنا‌های غیرمجاز اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین بر لزوم اجرای صحیح و دقیق احکام صادره از سوی مقامات قضایی توسط ضابطین تاکید کرد و گفت: همکاران قضایی و اداری باید جدیت خاصی در این خصوص لحاظ کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان