در مصاحبه با کادنا کوپه

لوپتگی: با پرز حرف نزدم؛ دیگر هم او را ندیدم

جولن لوپتگی در مصاحبه جدید خود به صحبت در مورد اخراجش از رئال و تیم ملی اسپانیا و مسائل مختلف پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، هفتم آبان ماه بود که جولن لوپتگی پس از شکست سنگین 5-1 رئال برابر بارسا از سمت خود برکنار شد و جای خود را به سانتیاگو سولاری دارد.

رئال پیش از ال کلاسیکو در چند بازی متوالی حتی موفق به گلزنی هم نشده بود و باخت سنگین به بارسا تیر خلاص به لوپتگی بود. مردی که پیش از جام جهانی به دلیل امضای قرارداد با رئال از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا اخراج شده بود.

 

 

 

حس پس از اخراج: « پس از اخراج از رئال ضربه روحی محکمی نخوردم چرا که می دانستم در رئال توقعات بالاست و در هر صورت نتایج خوبی کسب نکرده بودیم. فوتبال حرفه ای حکم می کند که برای هر شرایطی خودتان را آماده کنید.

فرصت و تجربه هدایت دو تیم خارق العاده(ملی اسپانیا و رئال) نصیبم شد. اخراج جزو زندگی هر مربی است و باید برای هر چیزی آماده بود.»

مربیگری رئال و تیم ملی اسپانیا:« تجربه بزرگی در دو تیم خارق العاده نصیبم شد. به عنوان یک مربی لحظات خوب و فوق العاده ای را تجربه کردم. با تیم ملی اسپانیا مجوز حضور در جام جهانی روسیه را کسب کردیم. در رئال البته دوران حضورم کوتاه تر از حد تصورم بود. هر دو تجربه باعث شد قدرتمند تر و سرسخت تر شوم.

اخراج از تیم ملی البته بسیار دردناک بود. طبیعی نیست که یک مربی قبل از جام جهانی اخراج شود. همیشه ممنون رئال خواهم بود به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داده شد. هدایت رئال یک تجربه بی نظیر بود. همچنین از بازیکنانم چیزی جز لطف و محبت ندیدم. برای شان بهترین ها را آرزو دارم.»

وینیسیوس:« وینی در یک دوره آداپته شدن با شرایط رئال قرار داشت. فاکتور زمان بسیار مهم بود. قطعا به او فرصت بیشتری می دادم و او زیر نظر من بازی های زیادی انجام می داد. یک فصل فوتبالی ده ماه است نه یک ماه و نیم. او وقتی دعوت نمی شد، برای تیم دوم بازی می کرد ولی همیشه در تمرینات تیم اول حضور داشت. او آینده درخشانی خواهد داشت.»

فلورنتینو پرز(رئیس رئال):« خبر اخراجم را خوزه آنخل سانچس(مدیر اجرایی) به من داد. با پرز حرف نزدم و دیگر هم با او روبرو نشدم. آنها به مسیر خود رفتند و من به مسیر خودم.»

عدم جذب جانشین برای رونالدو:« مطمئن بودم که تیم، بدون رونالدو هم قادر به رقابت برای کسب همه جام ها خواهد بود.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان