آنقدر هواداران خوب هستند که نمی توانیم نبریم؛

جلالی: امروز کارها همه خوب پیش رفت

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از کسب اولین پیروزی با این تیم بسیار خوشحال بود.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که سرانجام در چهارمین هفته ای که هدایت این تیم را برعهده داشت، موفق به کسب پیروزی شد، در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان که با دو گل به سود این تیم خاتمه یافت، حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هواداران آنقدر خوب هستند که باید ببریم
واقعا دوست دارم قبل از هر چیز از هوادارانمان که یک استادیوم کم نظیر ساختند تشکر کنم. آنها آنقدر خوب هستند که ما چاره ای جز بردن نداریم. من این برد را برای هوادارانمان می‌دانم و خوب است که از بازیکنانم تشکر و قدردانی کنم چون آنها فداکاری کردند.

کار بزرگی انجام دادیم
ما کار بزرگی کردیم و می‌دانید که فولاد از زمان حضور قطبی عالی کار کرد و از 4 بازی 10 امتیاز گرفته بود.ما یک فرصت جدی هم به آنها ندادیم و این برد را به مسئولان باشگاه و هواداران نساجی تقدیم می‌کنم.

از عملکرد دافه رضایت دارم
سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا آرفنگ دافه عملکرد خوبی داشته است یا نه، گفت: دافه بازیکن سرعتی است که پا به توپ می‌شود. در این بازی دیدید که مدافعان کناری فولاد، به خصوص میرزایی با سرعت اضافه می‌شدند. من باید دافه را مقابل او می‌گذاشتم تا در سرعت بتوانیم خوب عمل کنیم. تا زمانی هم که در زمین بود به نظرم وظیفه فنی‌اش را به درستی انجام داد. شاید چون هواداران فقط توپ را دنبال می‌کنند، از عملکرد او رضایت زیادی نداشتند، اما به نظرم او وظیفه فنی‌اش را خوب انجام داد.

حالا کاملا به رضایی اعتماد داریم
رضایی در 2 بازی سنگین ما خوب کار کرده و خوشحالم که صاحب گلری هستیم که همه به او اعتماد داریم. شاید تصور من به این بازیکن قبل از این 4 بازی اینگونه نبود ولی حالا کاملا به او اطمینان داریم. او پسر خوبی هم هست و واقعا از نظر اخلاقی عالی است.

امروز کارهای ما خوب پیش رفت
ما باید خیلی سنجیده کار می‌کردیم. فولاد در حمله پر مهره ترین تیم لیگ است، شاید در پست های دیگر این شرایط را نداشته باشد و ضروری بود که عبدی را مقابل 2 دفاع وسط نگه داریم که او عالی این کار را کرد. امروز روزی بود که کارهای ما خوب پیش رفت و من خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

بازی سنگین بود ولی داوری خوب بود
به نظرم با وجود اینکه بازی سنگین و پر درگیری بود داوری خوب کار کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان