تیمی که از قهرمان هم بیشتر تشویق می‌شود (عکس)

تیم فوتبال بانوان ملوان با عنوان ششمی در لیگ برتر به بازی های خود در دور رفت پایان داد اما این فصل همیشه و در همه بازی های خانگی همانند تیم قهرمان تشویق شد. البته بیشتر از تیم قهرمان.

به گزارش "ورزش سه"، در انزلی فوتبال فقط عشق مردان نیست. مورد علاقه مادران و مادر بزرگ ها هم هست. تیم فوتبال بانوان ملوان که به بار اضافی تعبیر شد و از کشتی بیرون انداخته شد تا ملوان غرق نشود امروز مایه مباهات انزلی چی ها ست و در بازگشت دوباره به لیگ برتر شایسته بازی کرد و نتایج  خوبی هم در دور رفت بازی ها گرفت.برای اینکه مریم ایراندوست تیم مدعی قهرمانی بسازد باید به او فرصت داد. ضمن اینکه با اضافه شدن فروغ موری به ترکیب تیم به طور جدی حتما در دور برگشت بازی های بهتری از ملوان خواهیم دید.

ملوان امروز در آخرین دیدار در نیم فصل نخست 5 گل به تیم خلیج فارس شیراز زد تا بار دیگر این طور تحسین شود. در بازی خانگی نمایش ملوان در 90 دقیقه یک طرف، لحظه ای که بازیکنان کنار زمین می آیند و توسط تماشاگران ایسلندی تشویق می شوند یک طرف دیگر. چه هیاهویی که در سکوها برقرار می شود و چه شور و شوقی که نزد مریم ایراندوست و شاگردانش ایجاد می شود.  

لقب پرشورها در فوتبال بانوان را باید به تماشاگران تیم ملوان داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان