بعد از باخت مقابل پدیده در مشهد

علی کریمی: استعفای علی کریمی در حال بررسی است!

سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود بعد از پایان بازی با پدیده در حالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید نسبت به سئوال عجیب خبرنگاران واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" بی شک تمام اهالی فوتبال علی کریمی را یکی از جذابیت‌های لیگ برتر در دو سال اخیر می‌دانند. فردی که با توجه به سرنوشتی که داشت با نفت بحران زده مربیگری را استارت زد و بعد از آن سپیدرود نگون بخت را به خوشبختی رساند و از سقوط نجات داد. همه اخلاق جادوگر را به خوبی می‌دانند؛ او بدون هیچ ابایی نقد می‌کند و کم و کاست‌های فوتبال و ضعف مدیریتی را برای روشن شدن ذهن عموم مردم به زبان می‌آورد. درست به مانند لیگ هفدهم و جنگ معروفش با سران فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش که بعد از بازی با استقلال خوزستان در رشت نمود بیشتری پیدا کرد و منجر به پرت شدن میکروفون یک برنامه به زمین توسط علی کریمی شد.


تا قبل از این اتفاق علی کریمی در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت می‌کرد اما بعد از رخ دادن این حوادث بنا به حکمی که علیه سرمربی سپیدرود صادر شد او به علت نداشتن مدرک مربیگری A آسیا حق شرکت در کنفرانس مطبوعاتی را پیدا نکرد. این تصمیم باعث شد تا به اینجا و در لیگ جدید هم علیرضا امامی فر، دستیار کریمی در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد مسابقات شرکت کند. اما بعد از شکست امروز سرخ‌های گیلانی برابر پدیده تمامی اعضای کادر فنی سپیدرود مغموم از این شکست تلخ و نزدیکی هر چه بیشتر به سقوط مقابل سوالات خبرنگاران قرار نگرفتند تا این افراد به پشت رختکن نماینده گیلان رفته و در انتظار خروج کریمی و کادرش باشند. زمانی که کریم برای سوار شدن به اتوبوس راه کوتاهی را طی می کرد با این سوال از خبرنگاران مواجه شد؛ آقای کریمی چرا در کنفرانس حضور پیدا نکردید؟ جواب سرمربی سپیدرود هم به مسئولان سازمان لیگ باز می گشت. او در جواب گفت: مگر یادتان نیست که فتاحی گفت علی کریمی حق ندارد مصاحبه کند؟


اما اوج سخنان کوتاه کریمی به عدم شرکت در کنفرانس باز نمی‌گردد. او که از هفته ششم و بازی با صنعت نفت آبادان هدایت سپیدرود را بر عهده گرفته است تا به اینجا تنها دو برد متوالی مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به دست آورده و 7 شکست و 5 تساوی را هم تجربه کرده  و اگرچه تیم از ابتدای فصل با نظر کریمی بسته نشده؛ اما او در نقل و انتقالات زمستانی نزدیک به 9 بازیکن را جذب کرده و کماکان در افت قرار دارد .صدالبته سپیدرود تیمی نوپا و کم بنیه است که به اندازه لازم تجربه رقابت در بالاترین سطح فوتبال ایران را ندارد و به جز این توقعات بالا، بخش دیگری از مشکلات کریمی در رشت است .

امروز پس از شکست 2-0 مقابل پدیده وقتی هیچ کدام از افراد کادر فنی سپیدرود در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکردند، شایعه‌ای در استادیوم پیچیده شد مبنی بر اینکه علی کریمی از سمت خود استعفا داده و دیگر هدایت این تیم را بر عهده ندارد. موضوعی که وقتی خبرنگاران با خود او در میان گذاشتند با عکس العمل جالبی مواجه شدند. کریمی که به طور همزمان مالکیت و مربیگری سپیدرود را بر عهده دارد در واکنش به این سخنان می‌گوید: مالک باشگاه، خودم هستم. چطور ممکن است استعفا داده باشم؟ شما خبرنگاران اگر به دنبال سوژه و خبر هستید، بنویسید علی کریمی مدیرعامل، استعفای علی کریمی سرمربی را گرفته و درحال بررسی است.


البته بدون شک این پاسخ سرمربی و مالک سپیدرود  به خاطر عصبانیت و ناراحتی از شکست بوده اما کاش کریمی همه انرژی اش را برای کار فنی گذاشته بود نه لجستیک و جور کردن هزینه ها و مدیریت مخارج که به کلی یک شغل سنگین دیگر است. فعالیتی که ممکن است ثمره اش کاهش تمرکز علی کریمی باشد که سال پیش با هر زحمتی سپیدرود را در لیگ برتر نگه داشت و امروز برای بار دوم باید ماموریت بقا را هرچه سریع تر آغاز کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان