بوسیدن روزانه همسر عمر را زیاد می کند!

بوسیدن به طور طبیعی شما را آرام می کند. تجربه بوسیدن همسر یکی از لذت بخش ترین بخش های زندگی مشترک می باشد که می تواند سلامتی و طول عمر بیشتر را برای افراد به ارمغان بیاورد.

بوسیدن به طور طبیعی شما را آرام می کند. تجربه بوسیدن همسر یکی از لذت بخش ترین بخش های زندگی مشترک می باشد که می تواند سلامتی و طول عمر بیشتر را برای افراد به ارمغان بیاورد. بوسیدن همسر یکی از کارهایی است که می تواند کیفیت زندگی و رضایت درونی افراد را بهبود بخشد. در ادامه مطلب با فواید بوسیدن روزانه همسر آشنا خواهید شد.

بوسیدن همسر

1. به بهداشت دهان و دندان کمک می کند

بوسیدن همسر می تواند یک روند طبیعی برای تمیزکردن دهان و دندان شما باشد. هنگامی که عمل بوسیدن انجام می شود، بزاق بیشتری در دهان ترشح خواهد شد و در نتیجه ذرات باقی مانده مواد غذایی و باکتری های موجود در دهان و بین دندان ها از بین خواهد رفت. البته به این معنی نیست که به طور کامل روش های بهداشتی خود را متوقف کنید، اما یک بوسه خوب بعد از غذا به شما کمک می کند تا از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری کنید.

 

2. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

این مطلب که باکتری ها از طریق بوسه ممکن است منتقل شوند، صحیح است. اما نگران نباشید. بوسیدن همسر منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. تخمین زده می شود که حدود 80 درصد از باکتری ها در بزاق همه مشترک هستند و 20 درصد برای هر فردی منحصر به فرد خواهد بود. بنابراین هنگامی که باکتری را مبادله می کنید، به یکدیگر کمک می کنید که آنتی بادی هایی را که با عفونت های مختلف مبارزه می کنند، ایجاد کنید و سیستم دفاع داخلی خود را تقویت نمایید.

 

3. گرفتگی عضلات و سردرد کاهش می یابد

اثر تحریک کننده بوسیدن بر روی رگ های خونی شما یکی دیگر از مزایای آن است. این تحریک کمک می کند تا دردهای عضلانی، سردردها و به ویژه دردهای قاعدگی کاهش یابند. بنابراین در زمان بعدی قاعدگی به جای استفاده از داروهای مسکن، بوسه های خوب و با کیفیت را تجربه نمایید.

 

4. فشار خون را کاهش می دهد

عمل بوسیدن همسر نه تنها از نظر احساسی برای قلب مفید است، بلکه برای سلامتی آن نیز مفید خواهد بود. بوسه پرشور و طولانی ضربان قلب را تنظیم می کند، سطح کلسترول را کاهش می دهد و فشار خون را با گشادکردن عروق خونی کاهش می دهد. هنگامی که گردش خون بهبود می یابد، تمام اندام های حیاتی از جمله قلب بسیار سالم می شوند.

 

فواید بوسیدن

5. از بیماری های ریه جلوگیری می شود

به طور معمول ما حدود 20 بار در دقیقه تنفس می کنیم. اما هنگام انجام عمل بوسیدن، این تعداد تا 60 بار در دقیقه افزایش می یابد. این تمرین واقعا برای ریه های شما مناسب است، زیرا باعث می شود که بیشتر در معرض هوا قرار بگیرند. در نتیجه، ریه های شما قوی تر می شود و احتمال ابتلا به بیماری ریه کاهش می یابد.

 

6. چهره را جوان تر نشان می دهد

بوسه پرشور و طولانی عضلات بسیار زیادی را در فک، چانه و کل صورت درگیر خواهد کرد. تنش این عضلات می تواند کمک کند  از چین و چروک ها خلاص شوید. با بوسیدن روند پیری پوست به خصوص در اطراف گونه ها کندتر خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که چهره شما جوان تر به نظر خواهد رسید.

 

7. کالری بیشتری سوزانده می شود

بوسیدن همسر می تواند به شما کمک کند حدود 120 کالری را در یک ساعت بسوزانید. البته واضح است که این کار هرگز جایگزین ورزش نخواهد شد. اما مطمئنا مجبور نیستید در مورد دسر کمی که بعد از شام خوردن دارید نگران باشید. فقط قاعده را به خاطر بسپارید. هرچه بیشتر فعالیت کنید، کالری بیشتری می سوزانید. بنابراین عمل بوسیدن را سرپا و با حرکات مختلف انجام دهید.

 

8. استرس و اضطراب را کاهش می دهد

اگر اغلب احساس اضطراب و تنش می کنید، بوسیدن یک فعالیت کامل برای از بین بردن استرس است. هنگامی که عمل بوسه انجام می شود، بدن شما اکسی‌توسین را تولید می کند که یک ماده شیمیایی آرام بخش طبیعی است. این هورمون همهه را در مغز متوقف می کند، اضطراب را بهبود می بخشد و شما را آرام تر می کند. هنگامی که همسر خود را ببوسید، فک تان نیز آزادتر شده و می توانید عمیق تر نفس بکشید.

 

9. حساسیت ها را کاهش می دهد

یک جلسه بوسیدن 30 دقیقه ای می تواند علائم تب، آلرژی ایجاد شده توسط گرده یا گرد و غبار را کاهش دهد. در واقع برخی مطالعات نشان می دهد که بوسه خوب، رشد آنتی بادی های ایمونوگلوبولین E را در خون شما کاهش می دهد. این آنتی بادی ها هیستامین را آزاد می کند که مسئول علائم آلرژی از جمله حساسیت چشم، آبریزش بینی و عطسه است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان