قرعه کشی بزرگ انصار خودرو: سفر به دبی + بلیط بازدید از Ferrari World

کمتر کسی هست که عشق ماشین باشه و با نگاه کردن به ماشین های فِراری، ضربان قلبش در جا معکوس نزنه.

کمتر کسی هست که عشق ماشین باشه و با نگاه کردن به ماشین های فِراری، ضربان قلبش در جا معکوس نزنه... تازه تجربه لمس پدال فِراری از نزدیک و صدای غرش موتورش جای خود.....!
انصار خودرو (فروش اقساطی خودرو) ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا، برای اولین بار برنامه ویژه ای برای این جماعت عاشق پیشه تدارک دیده :
کمپینی با نام"یک کلیک تا فِراری" که جایزه ویژه برنده خوش شانس این قرعه کشی،سفر تکرارنشدنی به دبی (از سیر تا پیازیک سفر هیجان انگیز، از بلیط پرواز تا اقامت در هتل و صبحانه) و بلیط ویژه بازدید از مجموعه Ferrari World هست.
Ferrari Worldیا همون دنیای فِراری واقع در ابوظبی دبی، اولین تم پارک براساس برند فراری در تمام دنیاست که امکان تجربه انواع سرگرمی‌های مرتبط با فِراری رو بهتون میده و شامل چند موزه فراری، فروشگاه وسایل با برند فراری و بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی با ماشین های فراری هست.
شما هم فقط با یک کلیک می تونید شانس تون رو امتحان کنید! جهت شرکت در قرعه کشی بزرگ انصارخودرو کلیک کنید.

توضیحی درباره شرکت انصار خودرو:
شرکت انصار خودرو به شماره ثبت 492623 و شناسه ملی قوه قضائیه 14005879210با شش سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای خود را در سال 1391 در زمینه فروش نقد و اقساط انواع خودروهای داخلی و خارجی آغاز نمود؛ یکی از افتخارات این شرکت تحویل خودروی خریداری شما در کمترین زمان، یعنی تنها در یک ساعت می باشد. همچنین شما قبل از تحویل خود مبلغی را پرداخت نخواهید نمود.
همچنین انصار خودرو این امکان رابرای شما مشتری عزیز وگرامی فراهم نموده است که بتوانید خودروکارکرده خود را بایک ماشین صفر باشرایط عالی معاوضه کنید.


مزایای خرید از انصار خودرو:
- تحویل یک ساعته
- بدون نیاز به ضامن
- سند به نام خریدار
- اقساط 4 تا 36 ماهه
- با حداقل پیش پرداخت

شرکت انصار خودرو، هیچ گونه فروش ثبت نامی مدت دار یا پیش فروش خودرو نداردوتمامی خودروهادرلحظه به صورت آنی تحویل مشتری می‎گردد.

- فروش اقساطی ایران خودرو
- فروش اقساطی سایپا
- فروش اقساطی پارس خودرو
- فروش اقساطی کیا
- فروش اقساطی هیوندای
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان