ماهان شبکه ایرانیان

ادامه غیبت آقای گل آسیا در اردوی الدحیل

یاران زخم خورده طارمی به رقیب استقلال رسیدند

در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ ستارگان امروز یاران زخم خورده طارمی مقابل رقیب نخست استقلال در لیگ قهرمانان صف آرایی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی الغرافه با الدحیل در بازی های هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر از بسیاری جهات می تواند برای فوتبالدوستان ایرانی اهمیت داشته باشد. از یک سو رقیب نخست استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا ایستاده از سوی دیگر ستاره تیم ملی و یاران زخم خورده از ذوب آهن در پلی آف آسیا.


مهدی طارمی و هم تیمی هایش بعد از برد 2-0 نیمه نخست برابر ذوب آهن را با شکست تلخ 3-2 در نیمه دوم عوض کردند تا از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازبمانند امروز با زخم های درمان نشده از آن شکست مقابل قهرمان سه گانه قطر و یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی این فصل قرار می گیرند بلکه از شوک چند روز قبل خارج شوند.


روزنامه الرایه در گزارشی پیرامون این بازی به غیبت های ادامه دار المعزعلی بهترین بازیکن جام ملت ها و آقای گل آسیا در تمرینات اشاره و مدعی شد هنوز مشخص نیست این گلزن مهارناپذیر چه زمانی آمادگی کامل خود را برای بازگشت به میادین به دست خواهد آورد. المعزعلی تنها مصدوم در اردوی رقیب سرسخت استقلالی ها نیست چون احمد یاسر مدافع سرشناس این تیم نیز مصدوم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان