با خروج کوین کنستانت

رقابت هافبک دفاعی‌های تراکتور داغ تر شد!

با کنار رفتن کوین کنستانت از تمرینات تراکتورسازی حالا رقابت در پست هافبک دفاعی این تیم جذاب تر خواهد شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر با جذب نفرات کلیدی و ستاره های بزرگ حسابی سر و صدا کرده است. در شرایط کنونی تیم تبریزی در هر پست حداقل دو بازیکن مطرح دارد که در مواقع لزوم می توانند به زمین بروند و تاثیرگذار باشند. یکی از پست هایی که تعدد بازیکن در آن زیاد است، هافبک تدافعی است. تراکتورسازان در نیم فصل اول مهدی مهدی پور، علیرضا نقی زاده و علی طاهران را در این پست داشتند اما در نقل و انتقالات اکبر ایمانی و کوین کنستانت را هم جذب کردند تا تعداد هافبک های تدافعی به 5 نفر برسد.


از این رو چند روزی است که کوین کنستانت به دلیل آنچه یک بیماری عنوان شده، از تراکتورسازی جدا شده و در تمرینات حضور ندارد. به همین خاطر تعداد هافبک های دفاعی تراکتور کمتر شده و رقابت میان این 4 نفر جذاب تر خواهد بود.


در بازی های گذشته تراکتور مهدی پور و ایمانی به عنوان یار فیکس به میدان رفتند اما بی تردید طاهران و نقی زاده که هردو جزو نفرات جوان و بومی تراکتورسازی هستند نیز انگیزه زیادی دارند تا در ترکیب قرار بگیرند و برای تیم شان بازی کنند. این دو بازیکن حالا امیدوارند در روزهای آینده بتوانند در رقابت با نفرات اصلی نظر جورج لیکنز را جلب کنند و بیشتر در ترکیب تیم خود قرار بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان