در تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی بیان شد

آقای وزیر چرا به قیمت خودرو نظارت نمی‌کنید؟

خبرگزاری ایسنا: علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، مشروح تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

*شاعری نماینده بهشهر به وزیر صنعت معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو‌های داخلی را در بازار کنترل کنید. چرا به وظایف قانونی خود عمل نکرده و بر قیمت‌ها نظارت نمی‌کنید؟

*خجسته نماینده همدان به وزیر راه: فرودگاه بین‌المللی همدان به دلیل سوء مدیریت در وزارتخانه و در پرواز‌های مشهد، تعطیل شده است و برخی پرواز‌های دیگر نیز در شرف تعطیل شدن است، مردم را از بلاتکلیفی نجات دهید.

*میرزاده نماینده گرمی به وزیر فرهنگ: علت بی‌توجهی و کم لطفی به هموطنان آذری زوار عتبات در عراق که مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و شهید و مجروح دادند، چیست؟

*سیدمصطفی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان میناب و تهران به وزیر اقتصاد: ضرورت ترخیص 17 هزار تن گوشت قرمز دپو شده در بندرعباس در چارچوب مقررات با لحاظ اولویت و توزیع آن تحت نظارت ستاد مدیریت تنظیم بازار.

*نانواکناری نماینده فریدون‌کنار به وزیر راه و شهرسازی: فرودگاه بابلسر با کد ثبتی در انجمن حمل و نقل هوایی و ایکائو می‌باشد که جدیدا تفکیک و در اختیار اشخاص قرار گرفته است چرا از حقوق ملی و امنیتی کشور دفاع نکردید؟

*عباسی نماینده رودسر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: دستور رسیدگی فوری به علت تعطیل شدن کارخانجات ریسندگی املش و کارخانه شمال‌پلاستیک چابکسر در اسرع وقت

*زاهدی نماینده کرمان به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و اقتصاد: کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان به علت فقدان نقدینگی 1000 نفر را تعدیل کرده و حقوق چهار ماه کارگرانش را هم پرداخت نکرده است، کمک کنید تا از تعطیلی کارخانه جلوگیری شود.

*بهادری نماینده ارومیه و 17 نماینده دیگر به وزیر جهادکشاورزی: واردات بی‌رویه کود آمونیوم با وجود تولید کافی در پتروشیمی ارومیه

*آزادی‌خواه نماینده ملایر به وزیر بهداشت: دستور رسیدگی عاجل به نیازمندی‌های مراکز درمانی روستا‌ها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان